golfnos Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hvor får man tak i rainbow???? kunne interessert meg, skal begynne med nytt anlegg i ny bil nå!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 må bare komentere at stroker pro ikke kommer i 10" men at den vanlige stroker kommer i 10tommer :P Kan hende PRO kom med noen prototyper av 10", for det jeg leste tidligere var at det var Stroker PRO 10". Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hvor får man tak i rainbow???? kunne interessert meg, skal begynne med nytt anlegg i ny bil nå!! ;) tror ikke det er importør av Rainbow pr.dags dato i Norge. Audioteam hadde importen en stund men avsluttet denne da Produsenten havnet i økonomiske problemer og innkjøpsprisen ble for høy.. Merket er bra det men personlig syns jeg at du får mere for samme pris fra andre plasser.. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 tror ikke det er importør av Rainbow pr.dags dato i Norge.Audioteam hadde importen en stund men avsluttet denne da Produsenten havnet i økonomiske problemer og innkjøpsprisen ble for høy.. Merket er bra det men personlig syns jeg at du får mere for samme pris fra andre plasser.. Jepp, enig der. Rainbow kan være litt overpriset. Da spesielt frontsettene. Subbene synes ikke jeg har ille i priser (i Tyskland) i forhold til ytelse. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ble litt skeptisk til å satse da de permiterte folk og var inne i en krise . Så passet ikke dette i min satsning da Focal har de produktene de har :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Er det ikke jeg som har bygget den kassen? Er ikke sikker altså, men den ser lik ut slik som jeg bygger dem... Ble lyden bra? Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 sånn så det ut før helga, men etter lenge har jeg endelig fått gjort noe og slik er det blitt: langt i fra ferdig, men har ikke råd til mer utstyr, spon eller alt i grunn:shake Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Tenkte jeg kunne starte en tråd hvor folk som har bilstereo i bilen kan legge inn bilder og noen ord. Rett å slett bare for å vise fram uten å få noen dårlige komentarer eller noe sånt.Jeg legger inn av min så fort jeg får bygget noe. Takk og håper noen har lyst å briefe litt! Jeg er i bygge prosess, men her er forløpig bilde/tegning. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 bagasjen min:) Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 slenger ut et bilde av mitt gamle som no blir bygget totalt om. e diverse alpine V12 og type R greier. og stinger kabler. var en smule trangt i bagasjen. men no blir det bra. her kan dere se mer av byggingen av det nye http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=109625 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Xelent 12" subber, Optima orangetop batteri, solid audio F2000 forsterker, polk 6x9" + frontsett, blaupunkt GTA4100 forsterker, cadence 1,2fh forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 dette er ett bilde av mitt annlegg.. skal endre litt på det i påska.. skal bygge om bagasjen litt..hehe http://s60.photobucket.com/albums/h1/djalpine/?action=view¤t=DSCF0013.jpg Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 :wave fornøyd med sub'ene dine markro? hehe.. har make.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ja er veldig fornøyd med de mx power.... hvilken forsterker bruker du på de?? jeg bruker kicker kx 700.5 Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Gadd ikke lage en ny tråd så jeg legger ut en link med ett passe opplegg http://fresnoracing.ipbhost.com/index.php?showtopic=26519 Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg