Gå til innhold

Ny jetta (?!?!?!?!?) i lillehammer

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Var ute å trilla forrige helg og kjørte forbi en p-plass, så en ganske ny VW sto der så dro bort å kikka på den, bak på så sto det JET A.. helt ny,tysk regga, samme form som den nye passaten og slik, har desverre ikke no bilde..

 

Men ble litt usikker når det sto bare JET A på den.. ikke snøring om den har mista en t eller no sånt

 

 

 

Mener også jeg så en svensk regga golf 5 gti i byen samme kveld..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok en Bora du så. Bora og Vento heter fremdeles Jetta i noen land. Deriblandt USA. Om det ikke er noe ny bil VW driver å tester i Norge igjen da.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denna var splitter ny, sølv grå, så ut som at ene t`n var borte..

 

ligna på nye passaten og litt ny golfen i fronten.. var egentlig jævelig snasen!

 

Sto Parkert utafor Rica Hotell / Mix Nymosvingen på lillehammer

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trra: nye Jetta kommer til norge som Bora

samme som før med andre ord..

Ja, trodde det jeg og, men snakka med en fyr litt oppi VW systemet, syns han sa den skulle hete jetta igjen, ikke bare i USA. Kan jo ha hørt feil, skjer stadi vekk det :rolleyes:

 

Men ble litt usikker når det sto bare JET A på den

 

Et lite hint kanskje, men vi for jo ser når bilen kommer i butikken og begynner å rulle på veien, om det står jetta eller bora på den.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trodde det jeg og, men snakka med en fyr litt oppi VW systemet, syns han sa den skulle hete jetta igjen, ikke bare i USA. Kan jo ha hørt feil, skjer stadi vekk det :rolleyes:

 

 

 

Et lite hint kanskje, men vi for jo ser når bilen kommer i butikken og begynner å rulle på veien, om det står jetta eller bora på den.

 

jeg har å hørt det at bora blir erstatta med ny jetta

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navnet kommer til å forbli boar i europa og jetta i usa etc..sånn som det har vært de siste årene...

 

 

forbli bora i europa?

 

den jeg så her var tyskregga da. garantert turist, mætti bagasje i bakesete :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår