Gå til innhold

Skal vi ta en minibuss til en svensk politistasjon?

Ranger emnet


Toyota R

Anbefalte innlegg

Det her provoserer meg så usannsynlig mye: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269969

 

Tydligvis ikke bare i Norge vi sliter med lost politi..

Hadde jeg vært tilstede under denne hendelsen tror jeg at jeg hadde reagert på en ubehagelig måte ja! Verste jeg vet er dyreplageri og eldre mennesker som lider unødvendig, f.eks ramler på isen eller bare blir banket opp av 2 politifolk på en bensinstasjon! Greit han hadde armen i karmen, som en ekte råner, men de trenger ikke å denge løs av den grunn...

 

Fler som vil bli med til sveirge en liten tur??

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gammer'n er nok en frekk liten jævel av en alkis...garantert!

Tror også det ligger noe der. Altå hvilken politimann stormer ut og går løs MED batong på en fyr som nekter å fjerne armen fra dørkarmen, hallo! Hvis du er så omtåka at du ikke skjønner at det får tilbakevirkniger så har du heller ikke klart å bli politimann. Finnes unntak men detta så tvilsomt ut.....

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo absolutt ingenting om omstendighetene rundt denne saken, bortsett fra at han fikk smekk av snuten..Kan være enig at de overdrev litt i og med at han ikke hadde noen våpen osv. .

 

 

Helt korrekt. Media og pressen har en voldsom makt. Vi tenker ikke sjøl lenger. men de er uskyldige helt til det motsatte er bevist. Det var mulig at gubben var truende, han ser litt skummel ut...

*-------*

mvh Erik

*-------*

 

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nu det tøffeste med hele saken var hvor mye juling han tålte.

 

2 politi klarte ikke engang men køller å slå han ned.

Men han ga jo opp til slutt men om det var for at han hadde vont eller for at han ikke ville ha noen flere slag vet man jo ikke.

Hadde jo vært litt gøy å se han slå tilbake da, trur han var en litten tøffing han der.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår