Gå til innhold

Nissan Treff før streetmeet ?


partypulp

Kommer du på Robsrud Lørdag 16.04.2005 kl 18.30 ?  

16 stemmer

  1. 1. Kommer du på Robsrud Lørdag 16.04.2005 kl 18.30 ?

    • Ja seff
      13
    • Nei jeg er en liten tøffel og blir holdt i øra av dama den kvelden.
      3


Anbefalte innlegg

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

50 mil er en god del ja. Det er det som er synd med å bo i vårt golde og langstrakte land..får ikke med alle, for det er meget langt å kjøre for noen.

 

Streetmeet på Obs! på strømmen (tror jeg det var), var første meetet jeg var på i fjor, og det var meget bra. Og hvis det nå skulle være aktuelt med et lite Nissantreff får det braker løs, så er jeg game på det :)

 

Prøve å få matcha det med at jeg kan få henta de nye felgene mine hos sharif samme dag da..er vel den 15. eller 16. April dette her foregår. Får lønning den 15 :P

 

Ellers er det gode ideer. Hvor mange biler kan vi bli på noe sånt? 20-30 stykker?

Kanskje mer..

 

Men skulle dette blitt før eller etter Motorfestivalen?

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk planlagt å kjøre dei 50mila, så et Nissan treff i samme slengen som Motorfestivalen hadde ikke vært topp:) Men en ting er litt dumt, det er kanskje en kammerat som skal kjøre:( og han har ikke Nissan.

 

 

Veit du om det er noe aktivitet på vestlandet? streetmeet i bergen eller noe sånt? ,,veit det skal være i ørsta i juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du om det er noe aktivitet på vestlandet? streetmeet i bergen eller noe sånt? ,,veit det skal være i ørsta i juni!

 

Jeg vet ikke om noe streetmeet som skal være på vestlandet. Men tror det skal være street leagel i stavanger omrade i april også skal det være Vei bil (noe lignend Gate bil)i i juni eller juli. Dette er jo i stavanger område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår