partypulp Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Et par spørsmål ang deler som må av før lakkering. Sender bilen inn for ny lakk på bakluke og halve frontfanger mandag morgen. Må derfor ha av Spoiler, vinduvisker, list rundt vindu, skiltholder og håndtak/lås osv til bakluke.. Noen som vet om dette er stor jobb? (hatchback) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 går da bra det... vanskeligste på ei bakluke er vel ruta. hvorfor sveiser du ikke igjen viskeren, låsen og det mens du holder på? :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 mmm, det hadde blitt clean, men blir ikke bakruta på hatchbacken fort møkkete når du kjører på drittføre? :| Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Har tenkt på det med å tett hull og fjærne viskere osv.. Men som sunh sier.. det blir jævlig møkkete uten visker. Har demontert alt idag. Klipsene til spoiler knakk seff.. og må kjøpes nye.. Men er litt usikker på list rundt bakruta.. Må denne byttes ? virker som om den har "krympa" litt.. noen som vet om disse er veldig myke når de er nye ? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Har tenkt på det med å tett hull og fjærne viskere osv.. Men som sunh sier.. det blir jævlig møkkete uten visker. Har demontert alt idag. Klipsene til spoiler knakk seff.. og må kjøpes nye.. Men er litt usikker på list rundt bakruta.. Må denne byttes ? virker som om den har "krympa" litt.. noen som vet om disse er veldig myke når de er nye ? Hvis lista er veldig stiv så put den under varmt vann! Men jeg tror ikke det er så lett og få den på igjen uten at ruta er tatt ut..... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 ah ok takk for råd.. Lista kosta faen meg 1150 kr hos BNH og den klipesn på toppen.. 169kr.. sykt! Hmm håpe det går bra da.. ellers må jeg vel til et firma å ta ut horeruta da.. Var på jobben din for en times tid siden btw.. kul grill du har fått :) Hmm da må jeg endre planene mine for grill.. Vil jo ikke ha helt lik vettu Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 ah ok takk for råd..Lista kosta faen meg 1150 kr hos BNH og den klipesn på toppen.. 169kr.. sykt! Hmm håpe det går bra da.. ellers må jeg vel til et firma å ta ut horeruta da.. Var på jobben din for en times tid siden btw.. kul grill du har fått :) Hmm da må jeg endre planene mine for grill.. Vil jo ikke ha helt lik vettu Er fornøyd med grillen selv, men den er ikke helt ferdig enda! Klarte bare ikke og vente med og sette den på! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Bilder bilder bilder :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Stiligt! Hvor får du tak i dette GTR merket? Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hvorfor har du fjernet øyelokka..? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Og Lagunaleppa!?? Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Og Lagunaleppa!?? Det er sikkert fordi det er vinter...bilen hans er meget lav med den på ja...:) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 GT-R merket er kjøpt på http://www.stillen.com, den ene lyktelista ligger på motorveien ved kongsberg en plass (tenkte jeg skulle prøve og støpe noen nye, siden jeg uansett var missfornyd med pass-formen på de) og lagunaleppa ligger på hverandaen siden det er vinter!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Da er bilen levert lakkerer.. Nye klips til spoiler er bestilt.. og jeg går bare å venter. MEN når jeg skal sette denne spoilern på igjen.. skal man bruke noe under den? ala lim, silikon osv.. ? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg