westside Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Bilforhandlere i Norge ser generelt ut som bakgårdssjapper. En av de finere forhandlerene jeg har sett var en MB-forhandler i Polen(!) Trodde jeg hadde et bilde, men finner det ikke nå. Får leite når jeg kommer hjem, hvis jeg husker det. Så bildene av hell bil som jeg la ut som ei bakgårdssjappe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 hamax auto/ audi sjappe i Hønefoss er jo litt fin da. kan ta bilde av den når jeg er ned om der. Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Så bildene av hell bil som jeg la ut som ei bakgårdssjappe? Så du "generelt" ? Hell så bra ut det, men det er ikke mange slike her i gNore BOS rett her borte, som liksom skal være hovedforhandleren til et "status"merke, ser ut som et nedlagt industrifelt, der noen har slengt opp et par stjerner. Sånt er det mye av. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Nye møller i trondheim ser også bra ut fra veien, har aldri vært innom da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Egentlig ikke.... Vil du låne billene mine litt? Hva slags biller snakker vi om? Skummelt å få i husveggen ......:( Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 ikke så ille bilsalongen i skien heller da... bmw merkeforhandler... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Møller E18 på Slependen er jo ganske fint da:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 La Strada lå i Asker! X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Synes egentlig Autostrada i skien er ganske fin (kjøpte bilen min der) det er mye glass.. de har fine biler .. men butikken er liten, og den ligger feil sted.. Butikken i oslo har jeg aldrig vert i (de var snille å kjørte bilen min fra oslo til skien bare så jeg skulle få prøvd den) men utifra dette bildet ser den ganske nydligut.. og selvsagt samme fine utvalget inni Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 ikke så ille bilsalongen i skien heller da... bmw merkeforhandler... dette synes jeg var en meget tilltalende butikk, flere av de, og BMW blir plutselig tilltalende :D :rolleyes: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hva slags biller snakker vi om? Skummelt å få i husveggen ......:( Eh.. Briller.... Jeg hadde dem ikke på da jeg skrev det der... :rolleyes: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 dette synes jeg var en meget tilltalende butikk, flere av de, og BMW blir plutselig tilltalende :D :rolleyes: De aller fleste BMW forhandlere har denne standaren pga nye krav fra BMW AG. Enten så har det kommet eller så skal denne standaren komme i løpet av de nærmeste åra på BMW forhandlere verden over. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Er det bare meg som er rar, eller er folk enige med meg når jeg sier at jeg heller ville kjøpt en bil av en kar i et verksted som virkelig hadde peiling på bilen du skal kjøpe enn en "salgskonsulent" som har lest reklamebrosjyren på sengekanten dagen i forveien? Kunne egentlig ikke brydd meg om hvordan butikken ser ut. Du skal handle bilen og that's it. Mye viktigere at de du handler av faktisk har peiling og at verkstedet er fint... Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Er det bare meg som er rar, eller er folk enige med meg når jeg sier at jeg heller ville kjøpt en bil av en kar i et verksted som virkelig hadde peiling på bilen du skal kjøpe enn en "salgskonsulent" som har lest reklamebrosjyren på sengekanten dagen i forveien? Kunne egentlig ikke brydd meg om hvordan butikken ser ut. Du skal handle bilen og that's it. Mye viktigere at de du handler av faktisk har peiling og at verkstedet er fint... Er egentlig ganske enig med deg. Vil heller handle bil av en som kan svare på mine spørsmål uten å slå opp i en bok.... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 som en annen sa er audi-senter i bergen meget fint, her er noen bilder: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg