Golf4 Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Er det noen her med link til hvor en får kjøpt billig bass.max 300-400.-. Må bare eksperimentere litt.hehehe. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Eltek sine billigste element koster noe sånt, ellers kan du alltid se på http://www.ljudia.no på MGR elementene.. får 12 til 350 kr eller noe :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Biltema og Clasohlson har jo billige elementer:rolleyes: Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Er det noen her med link til hvor en får kjøpt billig bass.max 300-400.-.Må bare eksperimentere litt.hehehe. hmm, døtte nedi noen bassere bare for å dytte nedi? Eller for lyden sin skyld? For lyden sin skyld ville jeg venta og lagt mer penger i bordet for å få et bedre resultat. Ikke gå til et haste kjøp. Bruk tid og ha nok penger. Og få noe som låter og ikke som ei bur ugle. ;) EDIT: Har prøvd et par elementer til 300kr, HJELP sier jeg........ Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 hmm, døtte nedi noen bassere bare for å dytte nedi? Eller for lyden sin skyld? For lyden sin skyld ville jeg venta og lagt mer penger i bordet for å få et bedre resultat. Ikke gå til et haste kjøp. Bruk tid og ha nok penger. Og få noe som låter og ikke som ei bur ugle. ;) EDIT: Har prøvd et par elementer til 300kr, HJELP sier jeg........ Frister ikke å tukle med 2 stk Focal Utopia og eksperimentere med disse. :) Pris anlegg pr idag ca 45000.- Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Er det noen her med link til hvor en får kjøpt billig bass.max 300-400.-.Må bare eksperimentere litt.hehehe. Pyramid! Selger ikke brl det lengre? 4stk 12" elementer for 500kr eller no.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Eksperiment ferdig.Vrx min ødela papp bassen.hehehe. :rolleyes: Kjøp ikke billig bass.hehe.Bortkastet 500.-.hehe. :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Eksperiment ferdig.Vrx min ødela papp bassen.hehehe. :rolleyes: Kjøp ikke billig bass.hehe.Bortkastet 500.-.hehe. :) :) Forskning på høyt nivå? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Forskning på høyt nivå? Mvh Dag Johansen Ja noe så veldig å Dag.hehehehe. :) :) :) Men det var gøy ett par sekunder. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg