JPS Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Jeg får sjekke på hugger`n om han har et sånt gasspjeld liggende!!;) Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 ja jeg synes det ville vært litt rart! Ikke akkurat plass til å montere noe inni en pierburg.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 ja jeg synes det ville vært litt rart! Ikke akkurat plass til å montere noe inni en pierburg.. avmonter hele 2e2'n du! skaff deg en weber fra en sieræva eller en citroen eller hva det var =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Ville også fjernet hele "snorkelen" som du finner bak innerskjermen. Er 1/2 meter restriktor der. Jeg borret opp hele siden vekk fra motoren + i front med 1" bor. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg