Tazzen Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 må være veeeeldig artig få bilen sin i slike blad osv :) den er meget fin så den fortjener jo plassen ! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Hei Jeg har en 1976 audi 80. der er dashbordet ødelagt, har du, eller vet du hvor jeg kan få tak på et slikt? helst GT og med midtkonsoll. er også på jakt etter de fire små hovedlampene og grillen, da jeg har de to store runde.. Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 HeiJeg har en 1976 audi 80. der er dashbordet ødelagt, har du, eller vet du hvor jeg kan få tak på et slikt? helst GT og med midtkonsoll. er også på jakt etter de fire små hovedlampene og grillen, da jeg har de to store runde.. Dashbordet er en svakhet på disse, til og med på GT'n er det ikke strøkent. Har midtkonsoll liggende i to varianter, griller har jeg også. Lamper kan jeg skaffe helt nye for en grei pris. Mvh Håkon. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 du har ikke tilfeldigvis bilde av disse midtkonsollene? jeg har lurt på og hive inn golf 1 dash, men føler det blir litt feil, men det er nødløsninga, er jo ingen som har noen gamle 80'er eller passater stående... mye skal du ha for de? og mye koster det for lamper og grill? Har blitt et aldri så lite prosjekt denna bilen, fått fjærben og bakstilling fra 80 typ 89, så er 4x108 boltmønster og mye kraftigere skiver foran, og skiver bak da... motoren kommer fra golf 2 gti 16V. Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Lenge siden oppdatering her nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Det har sine grunner... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Lenge siden oppdatering her nå. Håkon har vært opptatt med å bygge en god del andre biler i mellomtiden. Er planer om å begynne på denne neste år i nye lokaler etter han er ferdig med Beamer'n. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Gleder meg til flere updates, drit rå bil! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Kommer updates i løpet av sommeren og høsten... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Hei, leste litt tidligere i tråden din at du skulle lage form av de Splittersene dine?, om du har så er jeg interessert i å kjøpe noen, Kanskje. =D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Da er det på tide å børste støv av en gammel kjenning, fredag er det prosjektstart... Stay tuned... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Nei, det er en framtrekkar... :) Tidlige Audier hadde motoren langstilt og framhjulsdrift. Nye Audier også :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Da er det på tide å børste støv av en gammel kjenning, fredag er det prosjektstart... ProsjektSTART eller prosjektSLUTT? Ble visst ikke noe mer utover denne kommentaren. :wonder: Har du bilen ennå, eller er den solgt? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 ja, hvordan ligger det an? ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Ja, har bilen enda og prosjekt-start er satt til 2012. Må bare få Poloen ferdig først og litt ledig tid så er vi igang. :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg