Gjest brunerune Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Bildeserveren er oppe igjen, thanks til Kriftian... GT'n nominert til årets retro i England på sidene til Retro-rides... Det hadde jo vært morsomt om noen hadde giddi og stemt... :) http://retrorides.proboards86.com/index.cgi?board=rraw06b&action=display&thread=1165224599 Gratulerer med seieren forresten! Fortjent:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Nå har jeg omtrent lovt at jeg skal rote meg bort på treff 10-12 august. Så da er det bare å komme igang... Første steg er motorfinish, motorrommet skal lakkes først. Motoren skal få en skikkelig vask og deretter lakkeres i sort/alu og pyntes med skruer og detaljer som blir gul-cromatisert. Skal prøve å få bytta alt av foringer til nye, stag, braketter, travers etc skal pulverlakkeres sort. Så skrider man til verket... Fysj åssn det så ut nå... Deler som skal sendes til pulverlakkering... Fikk hjelp av Golfrider og ManiaCoupe til å få den ut... Golfrider under et visst press i motorrommet... Og synderen? Endelig er motoren ute, og operasjon gnikk og gnu kan begynne... Tomt her gitt, får begynne med å vaske det så rent jeg kan i morgen... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Pen kjerre dego Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Gearkasse, innsug og manifold kom av som en lek... Noen hadde smurt inn skruene med kobberfett så de løsna lett som bare det. Så da var det bare å hekte motoren opp på bukken... HYpp... Dvs, NESTEN alle skruene... :roll: Et nærbilde av bunnpanna som er i aluminium, tror jeg skal få renset denne så godt som mulig, lakke blokka sort sammen med toppdekselet... Toppen beholder jeg i alu. Fikk tak i nye deler til "Michèle" også, trodde ikke noe var og oppdrive jeg... Men nye komplette bærebruer, styrestag, foringer til stabstaget og motorfester fikk jeg tak i. Og så blir det nye foringer i travers også... Renate hjalp oss som vanlig... alacocaina Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Etter at Håkon vant årets retro på Retro-Rides dukker bilder opp overalt. Her er fra PerformanceVW Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 pusse rillene på bunnpanna sånn som vi snakka om på skogen da håkon???? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 deilig bil dego, deilig bil :) jeg synes jeg ser den motoren satt riktig vei, dette er en bakhjulstrekker right? Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Nei, det er en framtrekkar... :) Tidlige Audier hadde motoren langstilt og framhjulsdrift. Kentsor: Kan ikke du stikke innom en dag og se, er litt i villrede på åssn jeg skal ha det og trenger litt tips og sånn... :iconsm Fikk en liten morsom "gadget" i dag, et uorginalt GT ratt fra 72 som passer GT'n... Produsert av Raid... Seeeeeee... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 dette blir bra! og du som lurte på om det var bakhjulstrekk på bilen, har du noen gang sett en hest dytte en vogn? he he Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 hehe, jo skal stikke innom en dag jeg... når er du der a???? hehe. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 hehe, jo skal stikke innom en dag jeg... når er du der a???? hehe. RING ! ! ! Når du har tid du... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 ta en tur i helga og titte da.. eller kanskje imorgen ettermiddag.. ska prøve å få meg litt fri imorgen for å dra til særp og handle litt godsaker til volvoen... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Tar du med buret fra pedersen til meg også da Kentsor? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 er jo til pedersen jeg skal, så er mulig det. hvis jeg får fri fra jobben da riktignok.. trur det er stille imorgen, så sjansene er der.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Vi prates på sms eller PM. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg