Primera.GT Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 oktan booster eller nitro til modellfly notin å så flatt Jærn doh Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 oktan booster eller nitro til modellfly notin å så flatt Jærn doh DET skal prøves!!! skal skaffe no nitro!!! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Da må du åsså huske å filme :) må se bare må se :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 skal gjøre mitt beste for å skaffe et kamera!!! Men er ikke sikkert jeg klarer det... Er det best å helle det i tanken eller direkte i forgasseren tro??? Har fått tak i modellflybensin med 25% Nitrometan... Devil Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 vi skurrde kammene litt løse på en primera delebil vi hadde.. kom mye rare lyder ettervært da. iværtfall etter at vi begynte å helle stein nedi der. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 tror det er best å helle i gasseren..;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 vi skurrde kammene litt løse på en primera delebil vi hadde.. kom mye rare lyder ettervært da. iværtfall etter at vi begynte å helle stein nedi der. hehe.... der har du det! hell pukkstein nedi der... knaser godt! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Sand til sandblåsing er ganske så ok å helle nedi sylinderene...... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hva med det gode gamle "sukker i tanken" trikset? Noen som har prøvd dette?Funker det bra? Fort? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hva med det gode gamle "sukker i tanken" trikset? Noen som har prøvd dette?Funker det bra? Fort? Så det på TV engang, de testa ut om det faktisk ødelegger motoren, og det skjedde faktisk ingenting! Sukker brant opp sammen med bensinen og da helte de det rett i gassern.. I tanken funker jo ikke siden du har bensinfilter som plukker opp sånt.. Eneste som skjer er at bilen stopper når filteret blir tett.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikay Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 uansett hva du velger å gjøre så må du filme det slik at vi får se resultatet. Jeg filma når jeg krasja min Toyota Carina! Har redigert filmen... Men vet ikke hvordan man får den ut på nettet... -Er det noen her som vet det? Se bilder: http://www.home.no/torbjornkulsas/Carinakrasj.html Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg filma når jeg krasja min Toyota Carina! Har redigert filmen... Men vet ikke hvordan man får den ut på nettet... -Er det noen her som vet det? Se bilder: http://www.home.no/torbjornkulsas/Carinakrasj.html Legger det ut på samme måte som du legger ut bilder.. Tar bare mere plass, også er det noen webleverandører som sperrer for filmnedlasting da det treiger opp linja dems noe jævlig hvis mange laster ned samtidlig.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 det er en toyota .. du kan ikke ødelegge motoren ..:P Joda, funker fint det.. Tar bare litt lenger tid. Tror camry'n vi tok tålte 15min på full gass uten kjølevæske i 25 plussgrader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Hva med det gode gamle "sukker i tanken" trikset? Noen som har prøvd dette?Funker det bra? Fort? Eneste som skjer er at det kommer ut SYKT kjukk røyk av eksosen, som lukter skikkelig dritt, gjorde dette på en Opel 1,6 ohc motor en gang, helte masse sukker rett nedi gassern, prøvde grus nedi også, men da begynte det bare så skrangle :P hadde på forhånd tatt av radiator, trur dette var størte årsaken til at motoren tok kvelden til slutt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Så det bor folk på Rysstad? :roll: :p Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg