devileh Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Vet at dette kanskje egentlig hører hjemme i photoedit forumet men ville bare vise folk her inne dette, siden det er 0 aktivitet i Sprinter og Corolla forumet. Jeg satt og surfet etter biler på bilbasen, også fant jeg denne: Så tenkte jeg at jeg kanskje skulle prøve å tukle litt med den og se hvordan den kunne bli seende ut. Jeg endte da opp med dette: Jeg farga den hvit-aktige sidefronten, Bytta til større og finere felger, heiv på aggressor front og sideskjørt, fixa grillen om til "gitter", Tonet alle vinduene, og vel ja that's it I guess. Hva syns folket? Er rimelig fornøyd selv. Aldri sett en sånn Levin jeg :D Huff, gikk ned noen timer på finpussing på denne, men gøy var det! Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 pent, pent, pent, pent, pent....og pent :-) Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Pen den. Kanskje litt voldsom front, men var tøff. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Blei bedre enn den bestemor bilen på øverste bilde :D Men syns nå det var litt for råå front på bilen. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 hehe, hver sin smak ;) Var mest et eksperiment for å se hvordan en sånn bil ville se ut med sånn type styling. Siden den "vanlige" stylingen som fins til den på markedet ser ganske kjedelig ut. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Synes de fleste av disse bilene er helt greie uten styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Når skal man lære? Det er STUKET på bilen som er avgjørende - ikke stylinga. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Dette var da noe jeg gjorde just for fun. Er ikke vits å ta det så seriøst :P Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 beat up drifters rulez den derre veilside wannabe fronten der har utlevd sin tid på 90 tallet Men du skal ha for satsingen. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 er enig med flere her!!! plast er båt ikke bil!!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 total edit: Glem det... Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg