Gå til innhold

TVR Sagaris


marcos_eirik

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Bare synd TVR er Russisk nå. Har aldri vert en stor fan av TVR. Altformange dumme løsninger og dårlig kvalitet på alt. Men de skal jaggu meg ha for å lage sinnsykt rått utseende.

Russisk? Hvilken del av bilen er russisk...? :deng Når ble England russisk? Den bygges fortsatt i Blackpool i England av engelske industriarbeidere, så det er ikke no russisk på denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russisk? Hvilken del av bilen er russisk...? :deng Når ble England russisk? Den bygges fortsatt i Blackpool i England av engelske industriarbeidere, så det er ikke no russisk på denne...

 

jepp.. har feks volvo og saab blitt amcar fordi de eies av gm og ford..?

men den tvren er utrolig fet..

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den TVR'n der synes jeg har et rått utseende! m'm

Den blir vel å se på Top Gear en gang den bilen der vil jeg tro

 

Tror nok den har vært. Vi ligger jo et halvt år etter. Så en episode en gang på engelsk BBC, før jeg så den 7 mån. etter i Norge.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feit bil.....

 

Når ble denne designet? Den stilen med potter har jo værte mote innen costum gutta nedover i europa en god stund nå.....

 

Er jo en slags videreutvikling av T350, som kom i 2003 var det vel, som igjen var en videreutvikling av Tamora. Det er vel en aggresiv Tamora Hardtop originalt designet i 2000....

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har vært på top gear.. å episodene er å få lasta ned...

de likte den bilen bra da, for denna klarte du faktisk å holde på veien...

er han samme karen som har satt opp noble bilene som har satt opp denna å.. fet bil, men litt for mye flerrer og flenger for min smak..

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår