Gå til innhold

Innbrudd i bilen...

Ranger emnet


Jackass

Anbefalte innlegg

Ja da var det min tur til å bli fra stjålet alt av annlegg i bilen.

 

Dette skjedde natt til går 4mars, skulle på jobb om morgenen.

Går ned i garasjen, ser at bilen er borte tenkte den var stjålet, fyker opp igjen til min samboer som ligger å sover, forteller at bilen er borte.

 

Etter en andre tur i garasjen finner vi bilen lengere ned, med knekt tenningslås og ribba for spiller, forsterker og høytalere. angry angry angry

 

På Styretmøte i borettslaget ble det nedstemt å montere overvåkningsutstyr, det ble nemlig for dyrt, Vi har bodd her litt over et år og det har vært ca 6 Innbrudsforsøk på den tiden, 3mnd siden sist, bare rein flaks den gangen at jeg oppdaget det.

 

 

Så vist noen kommer over en Clarion dxz9575rz spiller og en Audison forsterker til salgs, så vær vennlig sjekk hvor dette kommer ifra, kunne godt tenkt meg å fått det tilbake, selvom spilleren er gammel så er den veldig bra.

 

Dette er forøvrig på Høybråten i Oslo...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er forøvrig på Høybråten i Oslo...

 

Damn.. hvor på høybråten? akkurat flytta hit, og trodde jeg hadde flytta inn i et bra strøk.. :P

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn.. hvor på høybråten? akkurat flytta hit, og trodde jeg hadde flytta inn i et bra strøk.. :P

 

 

 

for all del,du bor 75 meter fra lørenskog togstasjon

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn.. hvor på høybråten? akkurat flytta hit, og trodde jeg hadde flytta inn i et bra strøk.. :P

 

 

Bor rett ved Høybråten stasjon...

Stille og rolig innerst i en blindvei.

 

 

Bing:Ellingsrud er ikke så veldig mye bedre det heller da.

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en alarm som uler så jævlig at det ikke er mulig å være nede i garasjen har nå kommet opp som et forslag, men hvordan dette skal fungere er det ingen som vet enda.

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på høybråten,stille å rolig her. Men så har jeg singel garasje med alarm på . hehe.kjipt å bli frastjelt anlegget sitt. Når jeg bodde på trosterud blei jeg frastjelt all bilstereon min i en felles garasje med kortleser å det hele. Vil dem inn i bilen din så kommer dem inn uansett hinder.

Jupp

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De viste tydelig vis hva de var ute etter, det var kun min bil av ca15-20biler som var rørt.

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De viste tydelig vis hva de var ute etter, det var kun min bil av ca15-20biler som var rørt.

Samma i mitt tilfelle, de har nok sett bilen og regna med at den inneholdt mer snadder en andre biler i den garasjen..

angry

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som tør å ta innbrudd i min bil...hihi sombrero

 

Ingen som gidder i min bil:) Har kun en gammel cd-spiller og originalt stereoanlegg, lite verdifullt.. Bilen er også temmelig verdiløs, i og med at det er vanskelig å omsette deler til sånne biler.. ganske sjeldne er de jo, og lite attraktive for andre enn de som har skjønt hvor gode de er;)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår