liIIebror Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 flere sånne tråder :) det liker vi. noe mer du har tenkt til å lage eller har lagd eller? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 kjekkt å kunne CNC :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Da det har blitt litt ro på Kæbb prosjektet til Dr. Laban måtte jeg jo bruke død tida på andre ting. Tok derfor med meg boblehåndtaket på familietur til Brandval hos Moder'n & Fader'n. Fader'n har endel utstyr så jeg modda smergel'n hans til å passe noen polerskiver han hadde liggende. PS! Det er maskinert i en Mikron VC1000 en av verdens mest nøyaktige freser! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Har sendt en pm tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Ble bra dette? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Nå har ikke jeg akkurat så veldig god peiling på VW, men hvorfor er det et håndtak der? Er det for at folk skal kunne trekke rompa si opp av setet når de skal ut, eller? Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Nå har ikke jeg akkurat så veldig god peiling på VW, men hvorfor er det et håndtak der? Er det for at folk skal kunne trekke rompa si opp av setet når de skal ut, eller? Er litt nostalgi inni bildet her da den orginale bobla hadde det. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Veldig bra Mania:) Legger meg flat for din allsidige kompetanse :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Så ikke den store vitsen med det håndtaket, men det er egentlig ikke så farlig når delen er såpass fin. :) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Heisann.... Ikke meningen å ødelegge trådene eller noe, men Kollevold Rally import selger spacere opp til 25mm til 140 kr stk... http://www.mamut.com/kollevold/prodlist.htm Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Løp og kjøp! Jeg lager ihvertfall ikke til den prisen. :rolleyes: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg