Gå til innhold

Nye Turbon :)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hk er usikkert.. den benken vi bremset i orket ikke holde igjen motoren over max dreiemoment så det ingen som vet.. ser man supra motorer med liknende oppsett har ikke hk mere en ca 30 hk i fra max dreiemoment tallet.. men det er jo ikke offiselt benken sa 800 hk ved 6100rpm max hk ligger rundt 7.500rpm. noe som er med benk bremsin (i hverfall han jeg brukte) er at de ikke optimaliserer effekt toppen før på gata dvs at de trekker i fra bensin og gir mere tenning fra max hk punkt for å få kurven til å fortsette/holde seg ca 500-1000rpm til.. dette kommer heller ikke frem på et benk papir.. spennende å se..

 

jeg skal prøve å bremse på rullende landevei hos Trond Stensbøl snart.. det blir spennende å se om jeg får noe feste i det hele tatt (tar med meg gatedekk, slicks, drag dekk og track bite).. han har en litt spesiel benk med noen sinnsykt store ruller (2meter i diameter) som skal klare å bremse 1.200hk.. same type dyno som dere har sett på den røde supran som bremset 874 hk på hjulene (tatt talle i fra hukomelsen men mener det var det)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

skumle saker den supraen nå ja.....

hadde ikke hatt noe imot og sett den i aksjon :D

 

Det sier bare Vroom vroom - pang, og så er det å dytte den av plata igjen. ;)

 

Neida Q, jeg har store forventninger til sølvpilen i år! Håper du får det til å spille skikkelig, det er jo ikke bare-bare å tøyle en bil med så mye effekt.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår