Gå til innhold

Corolla GT...

Ranger emnet


Infinal

Anbefalte innlegg

Montert inn Mp3 spiller og 2 x 6/9" og diskanter foran.

Satte inn et brannslukkningsapp. med det samma..... :)

Skal ha på mer burpolstring.

Mangler noe fra vinduet og mot døra i taket..

DCP01117.jpg

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg til å se bilen med de nyinnkjøpte felgene.

Du får ta vare på denne bilen, for det minskes i rekkene dag for dag. Har sett flere "prosjekter" som har havnet på høggeren pga giddalause eiere. Denne bilen har dog ikke dette problemet..Hvordan er kanalene og støtdempertårnene/innerskjermene mhs til rust? Bruker motoren mye olje eller tikker når den er varm? Girkasse som tåler turtall etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilen med de nyinnkjøpte felgene.

Du får ta vare på denne bilen, for det minskes i rekkene dag for dag. Har sett flere "prosjekter" som har havnet på høggeren pga giddalause eiere. Denne bilen har dog ikke dette problemet..Hvordan er kanalene og støtdempertårnene/innerskjermene mhs til rust? Bruker motoren mye olje eller tikker når den er varm? Girkasse som tåler turtall etc?

 

Denne bilen blir tatt vare på ... :)

Belaster ikke motoren mye før den er skikkerlig varm... Vasker den ofte osv...

Grunnen til at jeg kjøpte bilen er fordi det ikke går mange av dem, morsomt og ha noe litt mer skjeldent..

Han som hadde den før meg har bodd ovenfor Lillehammer? el noe. så tror ikke bilen har gått på så mye saltede veier..

Bilen ble nylig tectylert og han som gjorde jobben ble overrasket over hvor bra den var under...

 

Når jeg kjøpte bilen var det ikke dørtrekk baki, har tatt ut gulvteppet og sett, og bilen er bra under. Har sett over kanalene, der det var antydning har jeg slipt ned, men dog ingen gjennomrust.

 

Støtdempertårnene bak er bra...

Var positivt overrasket når jeg var å så på bilen, pga. lite rust..

Men framskjermene må byttes...

Motoren er bra, var en liten lekkasje fra toppdekslene faktisk,( pakningene var stein harde..) byttet pakninger og etter det er motoren tørr..

Ikke noe nevneverdig oljeforbruk..

Kjøpte også nye tennpluggledninger på Toyota, 1600 kr.. Var dyrt nok det.

Motoren tikker ikke når den er varm, men når den er kald tikker det litt...

 

Girkassa tåler turtall som bare det, drar like godt til 7800 rpm... ;)

 

 

Helt klart en morsom bil..

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..gjør nok det.. sinnsykt lyst på ny corolla og no...fikk veldi inspirasjon av din flotte bil:D

 

Takker for det...

Som sagt er ikke bilen strøken i lakken men det skal det bli gjort noe med etterhvert..

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut. Da burde bilen ha mange år igjen på veien hvis det ikke skulle skje noe uforutsett...

Toyota er dessverre svindyre på deler. Har fått handlet min dose der, og de tar seg altfor godt betalt. Det som er synd er at man tvinges til å handle der istedefor på Mekonomen o.l. Kjøpte en starter på Mekonomen, men fikk feil, og måtte bytte. Skulle kjøpe skiver og klosser bak, og fikk til svar : "Har du ikke tromler bak?"...Det er lite kunnskap ute og går mhs til Corolla GT, har jeg sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Infinal.

 

Takk for sist, ser fortsatt kul ut bilen din. Du burde feste belta høyere opp bak. Prata med noen her oppe som mente det var skadelig for ryggen hvis du kræsjer og belta er festet der nede. Blir presset ned og kan i værste fall bli lam.

 

Jeg flytta mine opp til festa til belta bak, funka fint det. Har forresten bytta Sparco stolene mot Edition One Recaro interiør, blei lei av å klatre inn og ut av seta, pluss jeg fant ut at jeg må ha bakseter.

 

Åssn går det Golfen til Lars Erik a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Infinal.

 

Takk for sist, ser fortsatt kul ut bilen din. Du burde feste belta høyere opp bak. Prata med noen her oppe som mente det var skadelig for ryggen hvis du kræsjer og belta er festet der nede. Blir presset ned og kan i værste fall bli lam.

 

Jeg flytta mine opp til festa til belta bak, funka fint det. Har forresten bytta Sparco stolene mot Edition One Recaro interiør, blei lei av å klatre inn og ut av seta, pluss jeg fant ut at jeg må ha bakseter.

 

Åssn går det Golfen til Lars Erik a?

 

Morn...

 

Angående fester av 4 punkt selene bak, har jeg etterhvert tenkt til å feste de i stab-staget bak visst jeg får tak i det.

Men mine er festet der hvor baksetet har vært, så det blir mer riktigt enn å feste de i understellet på stolen.

 

 

Er litt slitsomt og gå ut og inn av stolene ja, greiere med Edition interiør da ja..

Golfen til broderen går det bra med, men det har vært mye jobb.

Begynner iallefall å komme seg.....

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke planer om å selge da? :)

Skulle gjerne betalt godt for denne bilen..

Var vel til salgs denne, for en liten stund siden. Hadde planer om å kjøpe den, men kom aldri så langt..

Hva er km.standen på bilen?

 

Har ikke planer om og selge ennå. :)

Skal få et nytt lag med lakk, ny rustfri eksos, grenrør ( som det ikke er enkelt og finne ) osv.

 

Stemmer at den var tilsalgs for en stund siden...

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke planer om og selge ennå. :)

Skal få et nytt lag med lakk, ny rustfri eksos, grenrør ( som det ikke er enkelt og finne ) osv.

 

Stemmer at den var tilsalgs for en stund siden...

 

 

hei, har selv handlet meg en corolla gt 87mod, så jeg holder på å shine opp :)

Er så sei ferdig å sveise rust og har nye framskjermer og bakluke til bilen :D

Men jeg tenkte jeg skulle sveise et effektanlegg til bilen, sånn sett du får handlet på f.eks bilekstra.. Så lurte jeg litt på om det var gode greier med 2.5"? har tenkt litt på å lage i 3" men er litt usikker om det er kanskje for stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har selv handlet meg en corolla gt 87mod, så jeg holder på å shine opp :)

Er så sei ferdig å sveise rust og har nye framskjermer og bakluke til bilen :D

Men jeg tenkte jeg skulle sveise et effektanlegg til bilen, sånn sett du får handlet på f.eks bilekstra.. Så lurte jeg litt på om det var gode greier med 2.5"? har tenkt litt på å lage i 3" men er litt usikker om det er kanskje for stort?

 

 

Går greit og lage eksos selv, kjøpe rør/rørbøyer og sette det sammen..

På Torshov bilrekvesita mener jeg de selger rustfrie rørbøyer og lyddempere, det skal jeg etterhvert bruke på bilen min.

Har 2,5 " på min nå og det holder.

Bråker ganske mye... :)

 

Har du noen bilder av bilen din ??

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet bakluken i dag, en med ingenting rost :) har ligenes 2 nye fremskjermer, som er klar til lakkering, men tar dem ikke på før jeg skal heillakkere bilen, som jeg skal gjøre i sommer en gang.

Her er nogen bilder av bilen:

http://img.photobucket.com/albums/v403/aneich/corolla%20gt/P1000094.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v403/aneich/corolla%20gt/P1000096.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v403/aneich/corolla%20gt/P1000097.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v403/aneich/corolla%20gt/P1000098.jpg

 

holder å å støype fanger bak til bilen, skal se om jeg får inn noen bilder snart av den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår