Infinal Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Det gjør godt å se hvordan du tar vare på Corolla'n din!!Rondell felgene var pene! Hold den svart og hvit, det er sånn bilen din skal se ut :) Megete pene de modifikasjonene du har gjort! Solgte GT-ien min i våres og savner den hver dag! :( Det lystige vrålet ved nyåpnet t-vis... Takker for kommentar. Må ta vare på en skjelden bil, har ikke planer om og selge enda iallefall. Morsom lyd.... :driving Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg er forelska i E9 tredørs hatchback karosseriet, men det gjør ikke noe å se den eldre søstra på forum/veiene heller ;) Mener fortsatt at Corolla'n var bedre å kjøre enn min nåværende bil. Servoen på GT-i = Digg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Mener fortsatt at Corolla'n var bedre å kjøre enn min nåværende bil. Servoen på GT-i = Digg! Helt enig! Mor lånte min gamle 1,3 dx her om dagen da landroveren hennes var på verksted, og var rimelig overrasket over hvor fin den var å kjøre! Gamle corollaer er herlige biler! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex S13 Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Det der er en BAD-ASS AE82!!! si fra hvis du noen gang skal selge:) Siter 90`Nissan 200sx S13 71`Austin clubman mini 96`Opel Astra frue-edition (sånn med to dører for mye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det der er en BAD-ASS AE82!!! si fra hvis du noen gang skal selge:) Morsom bil ja... :) Har sendt deg en PM... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Fått solgt Gt'n enda da Egil ? Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Fått solgt Gt'n enda da Egil ? Den er vel egentlig solgt ja, en som har vært å sett på den og sagt han skal ha bilen. Men vi får se. Har ikke hast med å selge så... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Diggbar bil :P Lurer på en Corolla selv.. E90 eller hva den nå heter :) Veit ikke om den blir litt for "femi" haha :P Rød med hvite Rallyfelger ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Lurer på en Corolla selv.. E90 eller hva den nå heter :) AE82 = Den firkantige typen. AE92 = Ny generasjon med rundere former cirka 1989 (?). Felles for begge er at de har blitt levert med Toyotas legendariske hissige myggmotor 4A-GE, hvis har meget bra potensiale for trimming. Ulempen er at de har MacPerson-oppheng som er billig å lage, men på mange måter totalt underlegent Double Wishbone-systemet man finner på den jevne Civic fra 1985 og fremover. I likhet med konkurrentene fra Honda ruster de alle like mye, så der er de likt iallefall. Smak og behag, uten tvil. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 AE92 = Ny generasjon med rundere former cirka 1989 (?). September 1987 er riktig. I praksis blir det vel 88-modellene her i landet. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 September 1987 er riktig. I praksis blir det vel 88-modellene her i landet. Takk. Viktig å holde tråden mest mulig korrekt. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Ja ja, da er bilen solgt. :( Ny eier kommer til å ta vare på den så da var det litt lettere og selge. Men må si at jeg angrer meg litt ja. Planen framover for ny eier er antagerligvis enten Turbo på 16v motoren , med lavkompstempler ol. eller 20 V motor. ( da han hadde det liggende) Blir morro og se utviklingen etterhvert. Enda en "epoke er over" Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Synd :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Ja ja, da er bilen solgt. :( Ny eier kommer til å ta vare på den så da var det litt lettere og selge. Men må si at jeg angrer meg litt ja. Planen framover for ny eier er antagerligvis enten Turbo på 16v motoren , med lavkompstempler ol. eller 20 V motor. ( da han hadde det liggende) Enda en "epoke er over" Hvor i geografien bor den nye eieren da? Hadde vært hyggelig om han bodde i nærheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Hvor i geografien bor den nye eieren da?Hadde vært hyggelig om han bodde i nærheten. Du har PM. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg