jebs Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Du må ta masse bilder av når du soter rutene da, slik at vi andre kan se hvordan du gjør det. osv... skal du skru ut rutene før du soter dem?? Siter Jebs - 96 Volvo s40 2.0 --------------------------- x 93 Mr2 (8 dager....Spiker) x 91 Escort x 85 Record x 83/81 MB 280SE (2stk) x 85/86 Ascona C (2stk) osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Blei tatt et par bilde, faktisk ganske god patent på å ta ut vindua. :) For å ver første gang eg toner er eg ganske fornøgd =). Hittil har eg kun tatt bakrutene. Dette er innsida av døra, for å komme til der, var det to skruer på eine sida, og tre-fire slike "plastikk-haker" som det berre er å drage rett ut.. :p Med litt makt så kjem den, men først må du også løsne skruane i plastkoppane på døra + vindusheisa. (klips, enkelt) Her ligger vinduane utanfor bilen, klare for grov-vasken. Rutene ferdi sota på "arbeidsbenken" :p Var veldig lett å legge på den CD Cardic filmen på 43% som eg brukte. Masse salovatn var triksen =) Her er bilen ferdig tona i garasja mi =) Blei litt lyst da, så eg lurer på å ta på framrutene også. Men veit ikkje om eg vil ha purken på nakken. Husk på: -dørpanelet må festast etter listene rundt vinduet. -"trekanten" på innsida av døra er festa med slikt "plastklips" som tidligere nemnt, er lett for å knekke *flau* -Det grå dempematerialet som er der, er festa med ein type lim, men det er berre å skjære langs limen, og når du tar det saman igjenn, so sitt det slik som det skal. (BRA!!) -Vinduet er festa med to skruer på vindusheisa, dette medfører at du faktisk må skifte possisjon for å skru ut begge. -Skruer som du mister ned inne i døra er vanskelige å få tak i.. :P -is-skrape med nal til 30kr på statoil var vel verdt pengane =) På dei små bakrutene klippte eg berre til filmen og tok på uten å ta ut ruta, blei greitt nok resultat pga den svarte kanten på utsida som kan sjule det meste =) Da trur eg at eg har fått tatt med det meste, men er det noko anna dere lurer på, så er det berre å spørre, men dette var lett. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjett Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 hei bestill grillen på http://www.realcar.se Den er billig og tøff ANBEFALES!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Helligdagar er dei beste dagane å jobbe på =) So etter å hatt ein dagstur til Trollveggen i lag med han pappa :) ,så var det klart for å prøve å gjer noko fornuftig. Merka bak skulle av!! Her er bokstavane begynt å dette av :p Limen som var igjenn var ganske sterk, og måtte pirkast av, tok tid og krefter, fikk faktisk vannblemme på fingeren min etter all gnikinga! Då var VOLVO vekke, kun S40 igjenn.. :P Da var det berre å brette opp armane å begynne på S40, for å få av merka, så måtte eg ta ei fiskesen å lirke fram og tilbake. For å få nok press på, var det best å ha på hansker.. Takk mamma for lånet av oppvaskhanskane dine.. :P Alle bokstavane når dei hadde komt av, kanskje eg må sette dei saman i ramme eller nokke slikt ein eller anna gong=) Den flotte og nakne rompa på bilen min.. :P Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Høyres flott ut ditte her...ser ganske bra ut...flott du kjøpe dej en skikkeli bil..hehe...har hørt litt skryt om dinna bilen frå han Chris.. Lykke til ivertfall.. Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hehe :) Men er her nokken som veit kar eg kan få tak i tona baklykter? eller må eg kjøpe sann lyktespray? Har hørt at det er vanskelig å få av og at det går ikkje gjennom eu-kontrollen. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 En slik spraykanne koster ikke allverden og gir en "grei" løsning, og kan vistnok vaskes vekk før eventuell EU med litt godt hjemmebrygg. Ellers kan du jo ta mors strømpebukse :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Men vil ikkje et slikt hjemmebrygg ta litt av den orginale fargen som er i lykta også da eller? Nokken som har erfaring med å spraye på slikt. Tenkte på å sote lyktene litt. Men veit ikkje heilt korleis det blir med blinklys og fargen der? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Eg lakka baklyktene på 240en med transperang lakk....altso..klarlakk med farge...slik eg har baklykter som er heilraude... Lakken får du kjøpt på Mekonomen i Olsvika eller BilXtra.. må matte fint ned lykta...ganske fint papir...og lakke tynne lag...vis du ikkje er fornøgd med resultatet so får du kjøpt lakkfjerner beregna på dinna lakktypa...får kjøpt det på mekonomen ivertfall... Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Kan du utdype dette "salovann trikset"? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Zalovann trikset er å ha masse zalovatn overalt, og ta det vekk med nal.. Uten riper eller noko so ligger filmen fint på ruta. Men i dag skulle eg prøve å senke bilen. Men det gjekk ikkje slik eg ville. brukte veldig lang tid på første fjøra, og på andre gjekk det til helvette. Ødela torx-spora på eine opphengsledde, og makka veldig for å få det til, før at eg greidde å sette på fjøra skeivt(??), og no står bilen oppe i lufta. Alt for lite med 24l kompressor. Masse venting og bråk, har ikkje peiling på kar mange lager som er gåan, men det er mange!! *Litt sinte* Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Da har sinne lagt seg, og framfjørene er bytta etter masse styr og mange tima! Det var innkjøpt 35mm TUV godkjent senkesett hos Bildeler i Ålesund. her er litt bilder fra arbeidet: Den fra før nemnte kompressoren, alt for liten og gammal, heldigvis fikk eg tak i ein kraftigare no idag (søndag) Slik såg bilen ut før eg begynte: Deler av verktøyet eg brukte: Eit par bilde med konsulentarbeid: Takk til dere som hjalp meg :D Den beste arbeidstillinga ever, mobil og lufttrykk! Slik var den etter senking: Men alt arbeidet som blei gjort på laurdagen måtte bli gjort oppigjenn på søndagen, pga at "lokket" på toppen av fjørene var satt skeivt på. Så no har eg ikkje tall på kar mange ganga eg har tatt ut og inn dissa fjørene. Første dagen sleit eg også med at eg ødela sporet til torxen på eine opphengsleddet, så det tok litt ekstra tid, og når eg kombinerer det med dårlig kompressor og skeivt påsatt fjøre, så teke det si tid. Det var berre dei to fjørene framme eg fekk skifta, dei to bake skal eg kanskje sjå på i morga. Bli litt makkverk å komme til i bagasjerommet. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jebs Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hei... Hadde samme problemet med å sette toppen skeivt når eg senket min bil framme... men har desverre ikke komt så langt at eg har senka bilen bak enda!! Ene bolten hang så jævli fast angry gidder du skrive hvordan du løser det problemet hvis du får det?? mvh Jens Siter Jebs - 96 Volvo s40 2.0 --------------------------- x 93 Mr2 (8 dager....Spiker) x 91 Escort x 85 Record x 83/81 MB 280SE (2stk) x 85/86 Ascona C (2stk) osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 I går ettermiddag/kveld hadde eg meg eit par veldig fine timer i garasja. Alt gjekk slik som det skulle. Var stort sett aleine, men bake gjekk det heilt fint :) For det første så hadde eg den nye kompressoren, her med den gamle i bakgrunnen: Det eg gjor først mens bilen fortsatt stod på bakken, var å renske litt ut i bagasjerommet for å komme til dempertårna. Trur eg kun ødela et klips :p Ein flott refleksvest eg fant i hjulbrønnen min!! Jebs: Kva for bolter hadde du problem med? Nokon av desse? Isofall so tok eg eit flattjern og ein hammer for å slå dei ut, er satt sammen med ganske bra spenn i fjørbeinet/underkanten av skiva (viss eg bruker rett namn da :p ) Her er då demperen tatt ut, og den gamle og nye fjøra blir samanlikna: Då var demperen på plass igjenn og fargen lyser flott opp :D Måtte såklart ut på ein liten prøvetur, og den kjentes veldig masse stivere enn dei slappe orginalfjørene som var der. Sjølv om den ikkje var så veldig lav da. Men men, får sjå om eg kapper om det er behov for det seinere, trur ikkje eg gjer noko før eg eventuelt kjøper meg andre felger isofall. Ifølge det som står på TUV godkjenninga så er det eit "Lesjöfors Fjädrar" senkesett med ca 30mm, men der eg kjøpte det sa dei 35mm da... Men den blei isofall bedre å kjøre :D Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Du burde ivertfall få den godkjent gjennom biltilsynet...få skreve senkesettet inn i vognkortet...og bilen kommer til å bli lavere...Lesjefors synker endel den første tida... :) Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.