Gå til innhold

Tråden om min S40!

Ranger emnet


Kaksa

Anbefalte innlegg

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel vel..

Da har eg vore på gatebil...

Resultatet kan sies å være spennande..

Laurdagen starter med at eg sprenger subben min..

Håper på å få den på garantien, men tviler nesten.

Spillte ikkje spesielt høgt eller med vreng...(lang historie)

Så på søndagen kjøpte eg meg KN-filter og effektanlegg.

 

Og som om det ikkje var brukt nok penger, måtte eg såklart krasje i en anna bil på veg heim...

Kjørte inn i en bakfra, så framfangeren min sprakk litt og most eine lykteviskeren...

 

Bilder kommer kanskje om eg føler for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo ikke noe om hvilken boltdiameter osv felgene er i.. Velger man bare dette når man bestiller? Hvordan kan jeg liksom vite at f.eks BM Bari passer S40?

 

Hvis du fant dem på det felg-programmet, så skal de passe. Du kan jo ringe Martin's eller Centrum Gummiservice bare for å være sikker.

 

 

mvh

Pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kom over denne sida i dag. Utrulig bra med ei side for oss s40 fantaster!! :)

Eg kjøpte en s40 2.0 T 1998 mod for et par måna sia, er utrulig fornøgd med bilen. Men har soklart lyst å gjer litt småting med den. Senking, felger + chip eller sportsfilter e det som står høgst på ønskelista.

syns 5 eikers felga er det beste, men har enda ikkje funne noken. Noken med tips????

 

 

tenkte å vise noken bilde av bilen, men korleis fungerer det?

trykker på bilde: so kjeme det ei linje der eg skal skrive inn etkvart???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1_-1236278111.jpg Heisann !! Grillen trur eg fulgte med originalt. Turbo bilane bruker å ha litt meir sportslig preg. Å det er jo bra :) Kjøpte bilen for 2-3 måneder sia, prisen nærma seg vel 140000 etter omregistrering. som forøvrig var på en seks sju tusen iallefall :(

Har noken tips om fine felger til bilen er eg veldig interessert, har leita lenge uten å finne noken eg e skikkelig fornøgd med

 

Ka slags bil har du tenkt å kjøpe da darty ? mod? motor og lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :)

 

Jeg er i oslo nå.. Skal se litt på biler rundtomkring her og på tur opp til nordnorge.. :) Bilen blir en S40 1,8L.. (Om jeg ikke får gode tilbud på 2.0) Fargen skal være sort, blå eller sølv.. Har sett på alt fra 96-99 modeller.. Stoler med skinn og uten.. I løpet av 3 uker har jeg nok kjøpt bil, så da kommer det info :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E her noken som har skifta grøftelys på en s40 før?

eg skulle til å skifte i dag, rekna med det var en smal sak. tok vekk deksela under bilen, å fann ut at eg ikkje kom til i det heile tatt. såg kunn under grøftelyset, ingen mulighet til å komme til på oversida der skruane sitter. E her noken som har skifta grøftelys før så er eg glad for tips. Må en ta av fanger eller frontlykt?? høres i sofall veldig tungvint ut

 

tar imot alle tips med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår