Stephan Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Absolutt nydelig... men civic er nydelig det også.. :) Tror det er litt mindre trøbbel med civicen da.. så er de billigere:) Kjøp en esi.. flytter seg mer enn godt nok det til vanlig bruk. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 litt off topic, men fikk 200sx facelift i 1992? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Delkasko og 50% bonus......3200 i forsikring på en civic coupe......tror nok 200SX koster mere.....men det kommer jo an på om du vil ha rask eller fet bil...:P Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Uten tvil kjøp 200sx, husk fwd vs rwd her :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 litt off topic, men fikk 200sx facelift i 1992? Hva kaller man det motsatte av facelift? Nissan skiftet front på bilene i 91-92, noe sånn, men jeg liker den gamle fronten bedre... Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 ville valgt 200sx... rwd, turbo.... do i need to say more :) men civic coupè er ikke så ille å se på den heller da for å være ærlig :) begge to er jo riskokere uansett.. :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veilside_civic Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 kan kjøpe min svarte civic sedan vti til høsten. påkostet rundt 35000 i styling/interiør Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Sier ikke at civic er jentebil.. Men jenter kler civic! :D Siden du heter miss_honda:civic så regna jeg med at du er jente.. Kjøp civic du :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 kjøp 200sx .. så slipper du Rice merket hengende over deg.. vel .. det blir mye mindre da... selve definisjonen på rice er jo ... honda civic .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_honda:civic Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 takker for alle innleggene.. dere gjør det ikke lett he he.. :rolleyes: Siter *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 takker for alle innleggene.. dere gjør det ikke lett he he.. :rolleyes: Jo det er jo kjempelett for deg nå: Hvor mye penger skal du legge i bilen? Hva skal du gjøre med bilen? Er det utseendet på bilen eller motoreffekt som teller mest for deg? Tenker du på økonomi og utseende kjøper du civic. Tenker du motoreffekt og litt mer uøkonomisk kjøper du 200sx. Så hva blir det til? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 skal du kjøre vanlig er en civic godt nok ;) jeg foretrekker nissan sx200 s14 og jeg vil da si at jenter kler sx200 også ;) sexy ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Tenker du på økonomi og utseende kjøper du civic. Tenker du motoreffekt og litt mer uøkonomisk kjøper du 200sx. Dette er vel det beste rådet. Det er også verdt å sjekke forsikringa på begge bilene siden 200sx kan være ganske dyr. Du bør og tenke på om du foretrekker FWD eller RWD. Mange synes at RWD er mer morro, men det er også mer krevende å kjøre. sånn, nok topicsnakk. Lillegud, hvor får man tak i S13.5kit?? har sett på den bilen før, og den er sweet! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 civic er en møkka kjedlig !! notin 200SX kan man gjøre myyye med :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 200SX = Sportsbil på godt og vondt. Civic = Pensjonisttralle på godt og vondt. Dette er bare min mening, men jeg synes det da er litt rart å sammenligne disse to bilene? Jeg ville uansett valgt 200SX. Bakhjulstrekk er så mye bedre. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg