andrej1 Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Da legger jeg ut noen bilder, hva synes folket?? Går bilene riktig vei?? Ford SAV Concept Ford er fornøyde med bilen og jeg må si at jeg liker den og. Det er ikke over spacet, tenker dette snart blir en produksjonsmodell Renault Zoe Toyota Aygo Lexus IS Honda Civic Alfa 159 Ope Zafira OPC Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 mye pent her digger ialelfall de sinte og aggresive linjene i front på både alfa og nye civic selv om rompa har en tendens til å bli litt rar :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locdog84 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg synest mange av disse nyeste bilene er overdrevne. Rett og slett stygge! Forden var ok :) Renault'en var helt på tryne! angry Toyota'en var ikke helt det ypperste jeg har sett angry Lexus'en var veldig fin :) Civic'en så ut som en banan, ikke så veldig fin angry Alfa'en var vel den jeg likte best, RÅÅÅÅ Front (sint) :) :) :) Zafira'en funker i nød :) Siter 86 Bmw 325i 96 Toyota Carina E 1.8 98 Audi A4 1.9Tdi [x] 86 Bmw 325i [x] 85 Audi 100 2.2E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Var skikkelig pent med det orasje partiet i fronten på det siste bildet av Forden puke Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Var skikkelig pent med det orasje partiet i fronten på det siste bildet av Forden puke Og "white line" dekk.... kremt oransje... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Forden var litt pen. Lexus var pen. Opel Zafiraen var penest av de. Resten var ikke noe. Honda Civic'en var jo FÆL, spesielt i forhold til den gamle. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Bilene går absolutt ikke riktig vei... ligner på romskip. Opelen var litt fin... Lexusen også. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Helt enig, bilene går feil vei. De glemmer liksom litt av historien og satser på romskip. Biler skal liksom være litt firkante på visse steder. Seat Leon prototypen f. eks er æsj. Det skal da ha det karosseriet man finner i golf IV, polo, 106, 306, men istedet ser det ut som en liten MPV. Det oransje på forden er litt blææ, zafiraen er pen men ett eller anna stemmer ikke helt? Lexusen er utrolig fin men sidespeilene er jo like store som bilen.. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg