Big-Z Skrevet Februar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2003 Idag har jeg kjøpt meg Polybush foringer til min kjære Golf.... montering skjer til mandag..... gjett om jeg gleder meg!! Er det noe spess jeg må huske på ved montering? Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 neei....... bare å oppdateree oss andre om forskjell mellom vanli foringer og poly! og hvilke du har bytta da seff.... lykke til! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Originally posted by Big-Z Idag har jeg kjøpt meg Polybush foringer til min kjære Golf.... montering skjer til mandag..... gjett om jeg gleder meg!! Er det noe spess jeg må huske på ved montering? Hvor kjøpte du disse og til hvilken pris??? Jeg skal ned med bakstillingen nå snart så det hadde vært greit å byttet disse i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Februar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Jeg kjøpte dem på Kollevold Rally Imp. kostet 620,- for alle 4 foran og 620,- for 2 bak. foringene er lagervare. og dem fåes både i Sport og Race, hvor race er hardere..... jeg kjøpte sport.... Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbetuss Skrevet Februar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2003 de leverer ikke race til golf 2, det var hvertfall det jeg fikk beskjed om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Jeg fant da noen røde med samme delenr. som de gule!! For jeg sto nemlig og vurderte hvem av dem jeg skulle kjøpe.... (tok hensyn til fruen gitt) nr på de gule foringene jeg kjøpte er: PB063 Fremre foran PB064 Bakre foran PB068 bakaksel Nu er ihvertfall mine Polysport montert, skal si det forskjell fra totalt utbrukte orginale foringer ja.... men får ikke testet dem skikkelig før sommerdekka kommer på.... har ikke sola skint litt idag mon tro.... tvi tvi Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Forskjellen mellom Polybush og Powerflex? Og hvilke forhandlere har dem? evt ca Pris på Golf RObin Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Bumper denne tråden jeg! Har 20% rabatt fra Kollevold, så skal jeg bruke 1800kr på foringer derfra, eller satse på de noe billigere PowerFlex foringene? Disse skal byttes: Bærebru foran, indre fremre foring, Bærebru foran, indre bakre foring, Fremre stabstagfeste foran, Fremre "øyebolt" feste, øyebolt/stabstag feste og Feste bakaksel. Totalt 2050,- hos Kollevold uten å ha trukket fra Rabatten Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 husker jeg syntes det virka som mye jobb å bytte foringer på gtien. der var det 6? foringer. nå er jeg lei foringer(nettopp bytta 26 stykker på mx5turboen) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Når forstillingen står på palle så skulle det være en smal sak. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Antall Produktnr. Produkt Pris Pris inkl mva Total pris PB063 Polybush, VW Golf 2, fremre bærebru i.fremre foring, 2 x gul NOK 241.93 NOK 302.41 NOK 302.42 PB064 Polybush, VW Golf 2, fremre bærebru, i.bakre foring, 2 x gul NOK 330.65 NOK 413.31 NOK 413.31 PB065 Polybush, VW Golf 2, fremre stabstagf. foran - 18mm, 2 x gul NOK 177.42 NOK 221.77 NOK 221.78 PB066 Polybush, VW Golf 2, fremre "øyebolt" feste, 4 x gul NOK 314.52 NOK 393.15 NOK 393.15 PB067 Polybush, VW Golf 2, fremre øyebolt/stabstag feste, 2 x gul NOK 161.29 NOK 201.61 NOK 201.61 PB068 Polybush, VW Golf 2, bakaksel, 2 x gul NOK 427.42 NOK 534.28 NOK 534.28 Totalt NOK 2066.55 Det er dette som er komplett sett med foringer ??? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Noen som vet leverings tiden på dette viss de ikke har alt på lager? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ring Kollevold, dette er lagervare hos de. Du er uheldig om de er tomme. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 sendte mail til kollevold med noen spørsmål omkring foringene.. her er svaret jeg fikk... ------------------- Hei de røde er ca 25% har ikke alle foringene på lager Erlend -------------------- Må si jeg virkelig fikk svar på alle mine spørsmål og jeg kommer garantert til å bruke pengene mine et annet sted Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hvordan er det med montering av dette? Trenger man noe spesial verktøy eller er det enkelt å gjøre hjemme i garasjen? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg