Jacob Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hei, vi vurderer å ansette en person til!!! Vi selger bildeler, og trenger en bilinteresert person fra Oslo omr. til utkjøring av varer (vi leverer til verksteder i Stor-Oslo), ordremottak, kundebehandling og hjelpe oss å holde orden på lageret. Desverre er det en hel masse useriøse søkere der ute, som bare vil ha lønn - men er generelt arbeidssky - er du en av disse frabes du fra å søke. Har du kompetanse innen data og webdesign er dette en klar fordel. Men FØRERKORT og kunnskap om bil er et must. Ta kontakt med Jacob for evt videre informasjon. jacob@auto-supply.no Siter Jacob Kielland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacob Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 bump på denne post Siter Jacob Kielland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Veldig merkelig at du ikke har fått flere svar på denne tråden... er jo så mange som syter og klager på at dem ikke finner jobb... her er en gylden mulighet til å få jobbe med bil.... Slå til på dette folkens. :) Asim.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Nei de må vel jobbe da! Er jo en ypperlig sjangse dette. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 argh.. hvorfor kan man ikke kjøre bil når man er 15?:P skulle gjerne tatt jobben jeg..argh.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Hadde jeg enda bodd i nærheten skulle jeg gjerne tatt kontakt, men en arbeids vei på 1100 km blir i meste laget. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Hadde jeg enda bodd i nærheten skulle jeg gjerne tatt kontakt, men en arbeids vei på 1100 km blir i meste laget. :) Du får flytte da vettu ;) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Vet ikke helt om frue og barn er med på det. Men kunne godt bodd der nede. Kanskje sluppet noen måneder vinter. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Hei, vi vurderer å ansette en person til!!! Vi selger bildeler, og trenger en bilinteresert person fra Oslo omr. til utkjøring av varer (vi leverer til verksteder i Stor-Oslo), ordremottak, kundebehandling og hjelpe oss å holde orden på lageret. Desverre er det en hel masse useriøse søkere der ute, som bare vil ha lønn - men er generelt arbeidssky - er du en av disse frabes du fra å søke. Har du kompetanse innen data og webdesign er dette en klar fordel. Men FØRERKORT og kunnskap om bil er et must. Ta kontakt med Jacob for evt videre informasjon. jacob@auto-supply.no Må si jeg er veldi interisert, har drevet mye med data og webdesign.. Men så var det distansen da, jobbe hver dag ell? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Dette må da vær drømmejobben for enhver arbeidsledig bilinteresert. Hadde det vært i nærheten av ålesund hadde jeg kastet meg over muligheten med en gang! Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Er det firmabil inkuldert til å kjøre ut varer? er ferdi på skolen til sommern.. å jobbe som bud hadde ikke gjort meg noe.. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Tips til jobbsøkende: Møt opp personlig og vis at du er den rette for jobben! Større sannsynlighet for at du får den da. Surf også på nettsiden dems for informasjon om hva slags bedrift det er, hvis du lurer på det. Stå på!! Mvh. Adeel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 skal søke :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacob Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hei dere, ja vi har 2 varebiler som brukes til utkjøring av varer - men disse "bor" på jobben. Det er 2 stk Hi-Ace 96mod varebiler - med firmadekor over hele bilen. Jobben er en heltidsstilling - 08.00 - 16.00 og vi trenger folk så fort som mulig. Tips til dere som er interressert - send inn en mail - kom innom med søknad/CV - ikke legg inn poster her - tenk selv - og gjør noe for å bevise at det er deg som skal ha denne jobben. Siter Jacob Kielland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Lite spørsmål, må man være godt kjent i oslo området? Eller er det noe navigasjonssytem i bilene? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg