Gå til innhold

Hva ville du gitt for en 95 BMW 318??

Ranger emnet


Svenna

Anbefalte innlegg

Noen som har en formening om hvor mye jeg kan få for en slik bil, skal mulig ta den i innbytte så hvis det er noen her som syns det er en grei pris så er bilen også til salgs.

 

Bilen har gått 119 000 km, er svart, har gode vinterdekk og gode sommerdekk på 17`alufelg. Det er 4 dører og den har faktisk klima. Eller en hel og pen bil. Cd-spiller følger med. Ingen styling eller trim.

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så solgte jeg 1996 323i Sedan med 46000km på telleren. Lite utstyr men CD/Radio, lakkerte detaljer og 18 tommer... Denne gikk for 100000kr.

 

Jeg synes til og med 70-8000 er kanskje litt mye....? Men hvis eksemplaret er strøkent så skal du være fornøyd med 75000 kr.

 

Bilen er verdt mye verd, men dessverre er markedet tøft for disse bilene... Det er kjøpers marked

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg skulle få solgt den greit for ca. 60 000,- som er det jeg har tenkt til å ta den i innbytte for??

 

Spør hva de har tenkt å selge bilen for (på ruten)... Når du selger den privat så skal det være mulig å få prisen som ligger mellom innbytte-pris og på-ruten-pris...

 

Du skal ikke ha noe problem å selge den for 60 , nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så solgte jeg 1996 323i Sedan med 46000km på telleren.

 

 

Er det 1996 modell? Trodde jeg kjøpte en 1995 modell. :)

 

 

Lite utstyr men CD/Radio, lakkerte detaljer og 18 tommer...

 

+ setevarmerer og ei iskald BMW girkule! sombrero

 

 

Denne gikk for 100000kr.

 

 

101700kr. doh Var det for mye? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så solgte jeg 1996 323i Sedan med 46000km på telleren. Lite utstyr men CD/Radio, lakkerte detaljer og 18 tommer... Denne gikk for 100000kr.

 

 

Julius, og dette tør du å skrive på ett forum?, prisen du solgte for var latterlig lav, det vet du selv.

 

Jeg vet ikke hva som lå bak for at du solgte en slik bil latterlig bunnpris, men økonomiske problemer er vel omtrent det eneste som kan forsvare slikt salg?

 

 

mvh

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAF mente den ikke var verd 100000, men kjøperen var heldigvis ingen dumming og kjenner verdien av BMW..

 

Det var ikke økonomiske problemer, den ble solgt uten heftelser og jeg måtte ha stasjonvogn. Jeg vil ikke vente med å selge den fordi på våren så skal 9 av 10 kjøpere ha a/c og soltak...

 

Det var 1995, stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAF mente den ikke var verd 100000, men kjøperen var heldigvis ingen dumming og kjenner verdien av BMW..Det var ikke økonomiske problemer, den ble solgt uten heftelser og jeg måtte ha stasjonvogn. Jeg vil ikke vente med å selge den fordi på våren så skal 9 av 10 kjøpere ha a/c og soltak...

 

 

Jeg mener den er verdt 100000 med tanke på km.standen. Hadde det ikke vært for at jeg kjente bilen fra bmwccn-forumet hadde jeg blitt i tvil. NAF-personen sa f.eks at bilen såg dårlig ut i lakken med riper etc., men jeg har fortsatt til gode å se noen riper enda...

 

 

 

Skal legge til at jeg er fornøyd med 101700 for bilen.... Selvom jeg hadde voldsomt tap.. I tillegg ble den solgt til en hyggelig fyr som var BMWCCN-medlem... Det var folk som ringte og ville gi mer penger men jeg hadde lovet andy-k og jeg er en som holder avtaler...

 

 

Fornøyd med 101700 jeg også.

Og ja du holder ord. Det er mange som ville gitt f... og solgt bilen til høystbydene. Satte pris på å bli hentet og nå vet jeg også hvor Kurt Nilsen kommer i fra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår