Scandalnavia Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Takk for støtten :) Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Blir moro når man får begynt. Bilen ser helt jævlig ut nå..:( Hvem er du da? jeg kjører rundt i en grønn golf 3 : ) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 var det deg jeg møtte på i mensnaliveien i stad ? hehe skjønte ikke helt hvem det kunne være Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Mye mulig, trodde jeg hilste på "kirsebær snuten" jeg..hehe.. Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Mye mulig, trodde jeg hilste på "kirsebær snuten" jeg..hehe.. ey!!! erre meg du hinter til el?!?!? hehe akkurat nå er det blåbær-snut! Vekteryrket er et mobbeyrke gitt.. ! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hehe.. var nok deg jeg mente ja..:) Nå skal skanskje ikke jeg være så svær i kjeften som snart er taxisjåfør men..hehe..jobb det også..:) Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hehe.. var nok deg jeg mente ja..:)Nå skal skanskje ikke jeg være så svær i kjeften som snart er taxisjåfør men..hehe..jobb det også..:) hehe :D lett å se forskjell på meg å mandel da.. jeg har badlook.. hehe.. og mangler frontleppe.. :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Grei den Jetta'n da. Er et par stykker her i Moelv som har hatt den. Den ble handlet fra vestlandet husker jeg iallefall (for MANGE kroner). Var en del mer strøken når den først kom hit, men den blir vel like fin igjen håper jeg? Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Joda gutter... stemmer det at man må modde en del for å ha på corra lyter. Og ser man en bil med rektangulære lykter skal det ikkje være noe problem å se om det er rallye, corra, eller som noen har spurt om jeg har..,. jetta lykter. Fy f... Innsuget ditt var SKAMFETT, men vi får inderlig håpe at det vil stå i stil til resten av motorrommet ditt. Det skal litt til. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Lenge siden det har skjedd noe her.... Har biti i det sure eplet og funnet ut at jeg ikke finner noe egnet sted å drive med prosjektet på... Selger derfor ALT av deler.... De fleste delene finner dere bilder av i tråden.... Kom med bud!! Hvis de er noe dere lurer på så send en PM... SE BILDET AV DET SKAMFETE INNSUGET!! GLANSPOLERT!!! LApper sammen igjen Jettan som jeg delvis har plukket fra hverandre og selger den... Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Har en GODKJENT Jetta G60 uten motor for hånda.... Alt er godkjent... Hvis noen er interesert så send en PM og jeg formidler kontakt... Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg