Gå til innhold

RuudRacing

Ranger emnet


audi_s4

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm har jo fått et bevis på at Bil forum.net var en side som ikke har høyt nivå, dere alle hvis du ikke har noe fornuftig å komme med så hold kjeft. Skulle nå gjerne ha sett noen av dere her inne Showe like mye som Jan gjør på banen. Tråden var ment for å høre om noen hadde noe mer info å komme med. Enn det som #varserer# som dårlig rykter... (P.s har 3 i promille nå hehe):D

S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi_s4

Hmmm har jo fått et bevis på at Bil forum.net var en side som ikke har høyt nivå, dere alle hvis du ikke har noe fornuftig å komme med så hold kjeft. Skulle nå gjerne ha sett noen av dere her inne Showe like mye som Jan gjør på banen. Tråden var ment for å høre om noen hadde noe mer info å komme med. Enn det som #varserer# som dårlig rykter... (P.s har 3 i promille nå hehe):D

 

jeg er overtrøtt... så jeg poster bar tull og tøys...

og ingen har vel sagt noe stygt om Ruudracing fyren??

kommer bare medd dårlige forslag til hva han bygger for no... :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi_s4

Hmmm har jo fått et bevis på at Bil forum.net var en side som ikke har høyt nivå, dere alle hvis du ikke har noe fornuftig å komme med så hold kjeft. Skulle nå gjerne ha sett noen av dere her inne Showe like mye som Jan gjør på banen. Tråden var ment for å høre om noen hadde noe mer info å komme med. Enn det som #varserer# som dårlig rykter... (P.s har 3 i promille nå hehe):D

 

De som har info har sikkert respekt nok til å ikke fortelle hele norge.

 

Dessuten så kjører han vel fortsatt Volvo V70, kanskje ikke helt det du var ute etter men :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

De som har info har sikkert respekt nok til å ikke fortelle hele norge.

 

Dessuten så kjører han vel fortsatt Volvo V70, kanskje ikke helt det du var ute etter men :D

 

Ganske riktig det der. de som faktisk vet har fått vite det av noen som stoler på vedkommende. og vil ikke fortelle det vidre. !

Så uansett hvormange ganger dette temaet kommer opp så vil nok svaret være det samme ! helt til hr.ruud selv kommer med svar.

Eller bilen er på veien !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer nok en sierra coswort med noen sinsyke skjermer og en 2.2l cosworth rally motor..

 

for og ikke glemme 3xx breie dekk bak..

 

Syens det er litt dumt at folk sitter og slenger dritt om andre, spess folk som rudd og ts som er dem som lager liv og show på banen.

Vis ingen av dem hadde kommet hva skulle vi ha stått og sett på d???

noen gamle sure sierra is og noen volvo 240 med trimma b20 og nasten klarer og få den til og slippe i en sving..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

kommer nok en sierra coswort med noen sinsyke skjermer og en 2.2l cosworth rally motor..

 

for og ikke glemme 3xx breie dekk bak..

 

Syens det er litt dumt at folk sitter og slenger dritt om andre, spess folk som rudd og ts som er dem som lager liv og show på banen.

Vis ingen av dem hadde kommet hva skulle vi ha stått og sett på d???

noen gamle sure sierra is og noen volvo 240 med trimma b20 og nasten klarer og få den til og slippe i en sving..

 

Nå må vi jo huske at ruud kun har vært med i trimme miljøet i ca 2år.... han er ikke akkurat en veteran på gatebil treffene.

 

Men tommy derimot.... han er det man kan kalle en veteran. Han har vært med i gaanske så mange år nå.

 

Og tro meg... hvis noen av dere har vært på gatebil treff fra begynnelsen... ca 8 år siden for meg ihvertfall..... så vet dere veeeeldig godt at det er maaaange andre som har vært best in show før ruud. Og tro meg... det kommer flere... ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

 

Nå må vi jo huske at ruud kun har vært med i trimme miljøet i ca 2år.... han er ikke akkurat en veteran på gatebil treffene.

 

Men tommy derimot.... han er det man kan kalle en veteran. Han har vært med i gaanske så mange år nå.

 

Og tro meg... hvis noen av dere har vært på gatebil treff fra begynnelsen... ca 8 år siden for meg ihvertfall..... så vet dere veeeeldig godt at det er maaaange andre som har vært best in show før ruud. Og tro meg... det kommer flere... ;) :D

 

se! jeg fant et bilde fra Gatebil 8 år tilbake....fett ass

orchome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

kommer nok en sierra coswort med noen sinsyke skjermer og en 2.2l cosworth rally motor..

 

for og ikke glemme 3xx breie dekk bak..

 

Syens det er litt dumt at folk sitter og slenger dritt om andre, spess folk som rudd og ts som er dem som lager liv og show på banen.

Vis ingen av dem hadde kommet hva skulle vi ha stått og sett på d???

noen gamle sure sierra is og noen volvo 240 med trimma b20 og nasten klarer og få den til og slippe i en sving..

 

får da lett en original volvo 140 til og slippe i en sving da.... :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår