Gå til innhold

Streetmeet 15. eller 16. April?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo også en rimelig stor parkeringsplass utenfor Norges Varemesse i Lillestrøm da!!

 

 

jepp, denne er det bra størrelse på. og er jo parkeringsplass så folk kan parkere litt vettu. men ? noen som vet om denne er døgnåpen? eller er portene stengt ? og evt hvem vi må prate med for å få "leid" plassen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kveldstid så er det ikke så mange biler som er parkert der. Men heia er jo gennialt da !! ;)

 

Håper bare at ikke folk sitter i bilen heeele kvelden og ruser motoren for å få den pysth lyden ( poppoff ), Litt slitsomt i lengden. ( Henviser til en blå impreza som var på Obs meetet i fjor samme helg som motor messa )

 

 

Mvh Erik

 

 

Streetmeet ditt og streetmeet datt, håper folk innstiller seg sosialt og går rundt og hilser på mange andre enn å klinge til seg i små grupper som pjatter seg selv imellom hele kvelden.

 

 

Med vennlig hilsen,

 

En som ble dritsur på Ingerstrand fordi han ikke kjente noen og kjeda seg horribelt og skremte tydeligvis enkelte tullinger ved å gå bort til dem og si hei.

 

 

Skjerpings hvertfall ;)

 

 

PS. Hvis du med den fete hvite golf einseren (cab? *husker ikke) med led-lignende baklykter i krystall/klart-glass) fra Ingerstrand-meetet er her så vil jeg bare hilse. Kommer nok til å gå bort å hilse på deg neste gang også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, denne er det bra størrelse på. og er jo parkeringsplass så folk kan parkere litt vettu. men ? noen som vet om denne er døgnåpen? eller er portene stengt ? og evt hvem vi må prate med for å få "leid" plassen.

 

Du må vel nesten kontakte Varemessa da tenker jeg. Siden parkeringsplassen tilhører dem :) Link til Kontakt siden for Varemessa.

 

Jeg foreslo samme stedet en gang i fjor men da var det noen som synes det var en dårlig ide pga. fartsdumpene der :rolleyes:

 

Edit: Er forresten en parkeringsplass (grus) på andre siden av veien for Varemessas p-plasser, hvis den er stengt på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite happy for grus plass jeg altså...... men parkeringsplassen på varemessa er jo suveren. men driten er jo jo vi kommer sikkert ikke til å kunne bruke den pga det alltids er noen som skal ødelegge for noen.Da tenker jeg mest på dette med "burning" ,"sladding" ,"grise kjøring" osv..

 

Så jeg skjønner at de ikke vil risikere at plassen blir full av svarte burne spor og slikt.. og hvis det er bom der så er det sikkert en grunn til at de ikke vil ha folk der.

 

Men Helt klart,hadde vi greid å skjerpa oss så kunne det kanskje hende at vi kanskje fikk "lånt/leid" plassen der..

 

 

Håper dere skjønner hva jeg snakker om her folkens..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i allefall med om det blir noe. Er litt kjipt med folk som ikke klarer å oppføre seg. Vil jo helst unngå å terge onkel blå.

Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter...

 

- 1995 Subaru Impreza GT

x 1989 Opel Vectra 2.0i 4x4 *Svett som faen* -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streetmeet ditt og streetmeet datt, håper folk innstiller seg sosialt og går rundt og hilser på mange andre enn å klinge til seg i små grupper som pjatter seg selv imellom hele kvelden.

 

 

Med vennlig hilsen,

 

En som ble dritsur på Ingerstrand fordi han ikke kjente noen og kjeda seg horribelt og skremte tydeligvis enkelte tullinger ved å gå bort til dem og si hei.

 

 

Skjerpings hvertfall ;)

 

 

PS. Hvis du med den fete hvite golf einseren (cab? *husker ikke) med led-lignende baklykter i krystall/klart-glass) fra Ingerstrand-meetet er her så vil jeg bare hilse. Kommer nok til å gå bort å hilse på deg neste gang også :)

 

Du hilste vel på Rakriste du da. men du hilste vel ikke på meg? he he.

 

Men jeg tror vi skal utelukke grusplasser med en gang. er alltids en eller annen chicken som skal "burne" i piruetter på grusen. la oss finne ett sted i Oslo området som er stort. Har tenkt litt på parkeringsplassen ved maxi på lørenskog, men jeg kom på at lensmann holder til på andre siden av bygget!

 

personlig så tror jeg Heia blir for lite, veit ikke helt hvordan man skal kunne klare å få stillt opp så mange biler der uten at folk "deler seg i grupper" dessuten så er naboene ved Heia ganske sure og de ringer Politiet ganske fort.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett... Det er omtrent like greit å si ifra til politiet, at det kommer til å samles en god gjeng med bilinteresserte (ikke si råning til politiet, for det er negativt :P ) For de kommer uansett, for det er alltid en eller annen som begynner å burne, så skal neste man være like "tøff" som han første og ta enda mere i... tilslutt ender man med burning og grisekjøring i alle vinkler.

 

Men er som å snakke til en vegg da, det nytter ikke å si noe uansett, hehe.

For noen vil alltid komme til å burne...klart det er moro med show, men onklen blå liker det utrolig dårlig da.

 

Men uansett... vi tar da søren ikke sorgene på forskudd her.. hehe... Finn en plass da... så sier vi en dato..også er vi ferdig med det... da får folk satt av tid til dette i god tid... må jo ha et stort og bra streetmeet til å starte våren/sommeren med ;)

 

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som dere sier her ja,ALLTID noen som skal ødelegge for andre,og da er hovedsaklig de som skal "burne" og slikt som gjør det.

 

Kan vi da ikke for en gang skyld prøve å bevise deet da at vi er en gjeng med bilinterresse og som bare skal møtes og ha det sosialt.

Det som hadde gått an evt hvis vi får leie/betale for plassen utenfor varemessa,er å kaste ut de som da evt vil "grisekjøre" på området. og heller da evt la purken patulere fredelig rundt der hvis de vil/noe de kommer til å gjøre uansett. Så kan vi da hvertfall "prøve" å vise hva vi egentlig kan..

 

men men,,hvor lett er det da og klare å oppretholde det....??? notin

 

 

for å si det slik på forrige streetmeet på OBS var bra,og seff er det artig med "burning" og slikt for de som har motor og vil til det. men da får vi heller evt kanskje leid/lånt den gamle stripa på gardermoen,der er det parkeringsplasser litt rundt omkring og ei stripe folk kan "burne" og "kjøre omkapp" på osv...

 

bare et forslag det å evt... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår