Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

Frest ferdig turbo manifolden og polert den med 3M pusse børsa. Og påbegynt wastegaten ect.

 

DSC06014.jpg

 

DSC06026.jpg

 

DSC06008.jpg

 

Skal da fortsette dette røret litt lengre ut, og sette på v-bånd koblingen til wastegaten, også fortsette med avløpet fra gaten ned til downpipen. Også få surret dette inn med bandasje tilslutt.

 

Olje filter ble skiftet

 

DSC05994.jpg

 

Innsuget og ny pakning

 

DSC05996.jpg

 

DSC05999.jpg

 

Mer kommer etter helgen antaglig:) Takk til Brosjan og Holt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jobbet fortsetter her da med wastegaten

 

Innløp til wastegate

DSC06038.jpg

 

Forresten fått brukt noe gass sveising nå så blir litt, LITT... penere :P thx holt;)

 

Utløp fra WG

DSC06040.jpg

 

Fra siden:

DSC06044.jpg

 

Den andre siden: Denne plassering av wastegaten burde gjøre så den jobber kjøligere, vurderer å legge opp et lufterør mot kjølerillene og akulatoren eller hva det nå heter.

DSC06052.jpg

 

Orginal radiator... begynner å få liten plass her nå :) Og her er bandasjen jeg skal bruke.

DSC06053.jpg

 

DSC06054.jpg

 

DSC06050.jpg

 

Enjoy the pictures :)

 

doit.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, er planen det, men uansett nå så skal det jo rulles inn med eksos bandasje da :) så hvordan det ser ut under spiller jo ingen rolle så lenge det er tett.

 

Også blir det EU godkjenning i mai, som jeg må skyndte meg å gjøre den klar til! Også var det, det om den blir godkjent, alle EU kontroller jeg har hatt på den har vært null feil :m'm:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort litt småtteri denne helgen, ble ikke gjort så mye for venter jo på deler...

 

Ordnet litt på lufthuset til turboen slik at utblåset står riktig.

 

Forlengt ledningene til luftmengde måleren 8 ledninger tror jeg, for den skal den skal få ny lokasjon..

 

Bilder av dette kommer om 1uke

 

Og hørt litt på pioneer greiene som ble koblet opp på sen sommmeren da bilen ble parkert. GLEDER meg og høre på dette da bilen er ute på veien å ruller igjen!

DSC05542.jpg

 

 

Ellers var det jo flott ski føre denne helgen!:)

 

DSC06063.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår