Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Poster som en idiot med stavefeil, og sitter alene på rommet sitt forran pcen å ler for seg selv... hvem er nerd sa du? nåå jeg vet ikke helt jeg.. hehe

 

Ja ble litt bedre med SS blaster coilen... Men må jo vente å se tils vi får på resten:) bilder kommer vel senere av dette! :)

 

emh.... Eksosen må ordnes også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fortere tror jeg ikke jeg hadde kommet fram:D, selv om det gikk litt fortere til ryen med fri eksos fra turbo hehe:D Eksosen ble jo strålende :) takker for hjelpa! hehe... ble litt sent igår:assman

 

Da blir det handlet inn nytt batteri idag da så det blir plass til tennings modulen fra MSD, og gummi pakning... til og ha igjennom torpedoveggen! Så får vi ordnet koblinga skikkelig! Tror målern står på kanskje etanol... må lære meg den programeringa :biker

 

Litt bilder fra montering av bredbånds lambdaen...

 

deler & verktøy

DSC02331.jpg

 

 

henry ford in action

DSC02330.jpg

 

noen fugle bæsjer senere..

DSC02334.jpg

 

Dette kommer å bli ordnet på senere igjen, for ikke faen om det skal kjøres med sugerør av eksos for resten av sessongen!:pray

DSC02333.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for lån av et bedre sveise apparat forresten Henry..

Fikk ordnet punkteringen med engang dagen derpå og forresten før jeg dro til sverige! Hvordan var helgen, gardemoen osv?

 

----------------------------------------------------------------------------

oppdatering

 

AC er også ordnet nå før ferien tar helt av... Resultatet ble 10,80grader ut fra luft dysene, og et trykk tett og vakum tett system i perfekt stand!;)

 

Takker sveriges Swegon, tidligere PM-luft for hjelpen! freebie... :ass:

DSC02397.jpg

 

DSC02396.jpg

 

Bilder fra turen..

DSC02415.jpg

DSC02419.jpg

DSC02417.jpg

 

Nesten 100mil tilbake lagt.... Nydlig tur! Og bygget av bilen har jeg aldri vært mer fornøyd med! Den holder vei grepet bedre en noen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått Innkallelse til militæret... Så etter sommern blir det ikke så mye action... :( føler jeg har fått gjordt mye selv om jeg er så ung og ikke har så utrolig god økonomi...

 

Enda en innkallelse fikk jeg jo og... altså EU... her er resultatet :D

 

DSC02540.jpg

 

Og forresten de nye motorfestene er PERFEKT... Blitt veldig fornøyd:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Heheh, den skal ikke fryse vettu :p Ja. skal se om jeg får rota meg til det før Ingierstrand meetet... Endelig perm onfiredevi

 

Men har jo fått en dubbe dings til...

 

DSC03437.jpg

 

DSC03438.jpg

 

newgen;)

 

Her er litt bilder fra ferien til middelhavet...

Verdens største bro... Ligger i Millau, frankrike...

DSC00568-1.jpg

 

IMG_2144.jpg

 

IMG_2140.jpg

 

DSC03032.jpg

 

Og her er den berømte tunnellen i Monaco, hvor vi senere dro på som faen og fikk en gjeng med tilskuere :p

DSC02932.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår