Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

hehe.. spionerer assa? Jah riktig at den er polert, den fikk seg en skikkelig vask før vinterlagringa 28oktober. Så nå står den der ny polert under hele vinteren, synd jeg ikke har noen bilder av det, skal se om jeg får tatt bilder i samme slengen i helga!

 

Har mye å se fram til i vinter, gleder meg sinnsykt... bilen kommer jo og bli totalt forandret egentlig.

 

Vi begynner vel morroa allerede til helga :) Begynte litt igår, og bilder kommer ;)

sneak peak av pakke #1

 

show_image_stream.jpg

foto: holtmann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt bilder som jeg har greit å få tatt i alt oppstyret :P

 

Ny

IMG_0930.jpg

Gammel

IMG_0924.jpg

Enda et nytt

IMG_0900.jpg

 

deilig med nye rene deler... :) Ting skjer :)

 

Har da kommet litt til verks med madrass fjærer ute i garasjen :P Legg merke til justerings motoren på toppen :)

probe_garagsjen010.jpg

 

et lite oversikts bilde, ser litt lei seg ut :( men tror hun gleder seg litt til sommeren :D

probe_garagsjen015.jpg

Endelig lirket ut... litt skittent der, faktisk så er lakken polert under panseret og i motor rommet... men ser ikke sånn ut på bildet kanskje :(

probe_garagsjen013.jpg

 

Tenkte jeg skulle vise dere forskjellen, fra de andre modellene LX og GL... som ikke har skjørt og diverse som dette probe_garagsjen017.jpg

 

Endelig fått opp mer lys i garasjen, er så deilig at stikk kontakter og armaturer er på plass, mer skal på plass men blir litt vansklig nå som Proben står der på bukker :)

probe_garagsjen019.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

 

Sinnsykt, da var nye sports dempere og senk forran montert! Forbausende nok kan jeg nok ha på 20" med senking på denne bilen :p Store hjulbuer, tror heller nok jeg kjøper litt høyere profil neste gang!

 

Bilder av dette kommer imorgen, men her er det hvertfall et

probe_senk-forran.jpg

60mm forran :)

Eibach / Tokico

 

Også blir det nok motor chipping imorgen :D

probe_deler002.jpg

 

Godnatt BF

*Probe GT signer ut kl. kvart på 4* som sagt, mer bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at fjærene vil senke seg litt til når du får kjørt dem inn ;)
Jada,jada;)

 

hvis det 17" du har nå, kan du kanskje få på 20 men blir ikke komf. å kjøre med.

 

la det også få litt tid til å sette seg.. tar litt tid før fjærene synker litt sammen

 

17"??? König felgene er på 18" Ser nesten ut som 19" pga den svære kanten. Gleeder meg å se og føle den på veien!

 

se der ja, ble pent med senking!:cab

Hvor mye skal chippen yte da?

 

Takk :D Vet ikke ennå, skal ikke ha så høye forhåpninger, men kommer ikke å bli så mye mer, spørs på trykk vettu;).. Men denne chippen er nødvendig for videre utvikling for motoren... Og den fjerner bla. fuel cut på 1,2-3bar som ligger inne i orginale ECU som sikkerhet mot overladning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår