Gå til innhold

mazda 323 sedan

Ranger emnet


low and slow

Anbefalte innlegg

okey her er prosjektet mitt det var egentlig et rullende prosjekt helt jeg kræsja med bilen og mista lappen i 8 mnd hehe menmen jeg overlever det sikkert

100_0629.jpg

blei litt ødelagt på venstre side av front plate og den ene vangen er sikkert skjeiv hørt at det kan skje når du treffer autovernet i en vis fart hehe.

100_0630.jpg

litt bulker og hull til

100_0628.jpg kikker du nede ved kanalen så ser du at den er litt trøkt inn der og

 

men her kan derre se åssen bilen skal se ut sånn etter hvert

100_0633.jpg

når bilen er ferdig retta opp da for og få sagt det bilen kommer til og bli lakkert

mazda winning blue fargen

100_0632.jpg

100_0631.jpg....

ingenting er skrudd fast av fangere og panser og sånne ting så det ser litt shabby ut satt bare på får og se åssen det kommer til og se ut

 

og så kommer det en gt-r motor fra statene snart håper bare den passer på fwd kassa samma boltmønster..

og jeg mange av derre kommer til og si at den ikke komme til og tåle det men det driter jeg i får holde så lenge det vare

mazdarati

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sinnsykt kult prosjekt!!

 

Blir rått med GT-R motor!

 

Men hvordan blir det med ledningsnett og slikt da??

 

hvis du har en 1.6 lx orginalt, så skal jo gt-x ha samme ledningsnett, så hvorfor ikke kjøpe gt-x motor?

 

selv om kansje gearkassen ikke holder hvis du skal dragge bestandig/kjøre på bane,

så får du sikkert mye morro med bilen!!

gleder meg til å se resultatet!

 

noe spesiell grunn til at du kjøper motor fra statene?

 

mvh Justin

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt kult prosjekt!!

 

Blir rått med GT-R motor!

 

Men hvordan blir det med ledningsnett og slikt da??

 

hvis du har en 1.6 lx orginalt, så skal jo gt-x ha samme ledningsnett, så hvorfor ikke kjøpe gt-x motor?

 

selv om kansje gearkassen ikke holder hvis du skal dragge bestandig/kjøre på bane,

så får du sikkert mye morro med bilen!!

gleder meg til å se resultatet!

 

noe spesiell grunn til at du kjøper motor fra statene?

 

mvh Justin

enneste der jeg klarte og finne en må betale noe rundt 9ell 10laper med hjerne. ledningsnett har mazdafun men har bare ikke fått sure meg og hente det men det er litt litt vanskelig uten lappen

mazdarati

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enneste der jeg klarte og finne en må betale noe rundt 9ell 10laper med hjerne. ledningsnett har mazdafun men har bare ikke fått sure meg og hente det men det er litt litt vanskelig uten lappen

 

okey..

 

er motor bestilt eller?

 

skal du fjærne hengerfeste? det burde du..

 

hvordan farge skal du ha på bilen?

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ser du fargen

148670.jpg

 

fargen blir flott!

 

Kan du ikke prøve å få tak i en gearkasse fra en 323 bg 1.8i GT eller en 323f 1.8i?

 

 

eller kansje 323f v6 kasse passer? tror nemlig det..

 

men blir vell fort dyrt!

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vær så snill da; Når du først skal "lage" en 323 GT-R sedan, ta en annen lakk enn hva jeg har på bilen da. :rolleyes:

Men artig prosjekt, lykke til. :) Husk at hvis du skal få bilen godkjent med GT-R motor, så er det andre ting som spiller inn også. (bremser, fjæring, osv.)

"Enkleste" er vel å skaffe deg en GT-R delebil og flytte over alt derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sørg for at sotefilmen i siderutene bak blir fjernet :D

 

BTW: Krasja og mista lappen..?? Fortell...

 

plACE kongsberg kjørte opp en bakke som blir kalt skollenborg hellingane

greit det gikk litt fortere enn det det skulle ha gått men jeg synes 8 mnd var helt jævlig så det blei rettsak. dem sa dem hadde foto bevis at jeg hadde lagt 22m med bremse spor jeg var der et kvarter etter dem hadde tatt di bildene av spora vakke lengre enn 9m. men jeg tok med meg 18 meter med autovern da. di 8mnd var sikkert fortjent men men. men har bare 3mnd igjen av di 8 da så det er sagt

mazdarati

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår