Wrooooom Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Hvilken bil ville du ha valgt blant de med dieselmotor? La oss si at du hadde en halv million til disposisjon. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Hva med DENNE raceren? 1.3 TDI med nok av futt til å dra de 660 kiloene den veier. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Det er jo en rimelig rå dieselbil, den opelen. Men er vel ikke kommet til Norge enda?? BMW har en del dieseler som er rimelig høyt oppe på ønskelisten, bl.a 330d. Lurer på om man får denne som X (4*4)?? Hadde vært sjef. Det går en 730d taxi her i Årdal hvor eg jobber, chippet til rundt 220 tror eg. Ikkje den verste bilen den heller. Og selv om eg ikke liker å si det, har vel Audi en 2.5 på 180 dieselhester, må vel flytte seg rimelig bra den, når man får den i t.d A4. Selv om eg har hørt mye ngativt om denne motoren av VAG mekanikerene "på heimbygda". Har selv en BMW 324Tda. Ikke akkurat verdens raskeste/beste, men så ga eg heller ikke en halv mill for den. Diesel er framtiden. Kan bli hardt å gå tilbake til bensinbil, hvis det en gang skulle bli aktuelt...:) Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Bora med 150 hk og 4-motion, er grei den oxo... :) Blir fort over 200 hk med litt arbeid, kamerat har en orginal 150 hk Golf. 6-trinns kasse og går fælt! :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by borabora Bora med 150 hk og 4-motion, er grei den oxo... :) Blir fort over 200 hk med litt arbeid, kamerat har en orginal 150 hk Golf. 6-trinns kasse og går fælt! :D Den 150hk`n har jeg og litt trua på, men den er jo bare en 1.9 liter da, så jeg lurer litt på om de tåler det! :D Man må jo seff chippe også! :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 (innen rimlig pris) tatt en Seat Leon Cupra TDI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Kameraten min hadde hørt litt og bare med chip så ble det 186 hk og litt over 400nm tror jeg han sa. I England kjører de med 1,9 l i Tdi racing bilene såvidt jeg husker. Og de henter ut mye av de der... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Litt over halmillionen men: Mercedes C30 CDI AMG Sport Coupe 3-liters rekkefemmer på 231 hk og 540 Nm(!) sombrero Med litt Carlsson-styling blir'n slik: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 For å komme under halvmillionen ville jeg helt klart bruktimportert en BMW 330d, en Touring for litt lavere kebab-faktor. BMW-dieslene er mye mer stillegående enn VW's pumpedüse! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 hva med diesel motoren til volvo på163hk? har hørt mye bra om den Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Det måtte blitt en Scania rutebuss. 165 hk, god benplass, og stort mer kollisjonssikkert blir det vel neppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Det måtte blitt en Scania rutebuss. 165 hk, god benplass, og stort mer kollisjonssikkert blir det vel neppe. For ikke å snakke om god plass...:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 BMW 330d, uten tvil! Men Golf5 kommer visstnok med 2,5 5-syl TDI 180hk original. Og hvis vi tenker på 1,9 TDI så kom jo den i 90hk, 110hk og så kom PD 100, 130, 150... så når vi kommer til Seat Leon med 250hk TDI og 4wd så står det på prisen :) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by borabora Kameraten min hadde hørt litt og bare med chip så ble det 186 hk og litt over 400nm tror jeg han sa. I England kjører de med 1,9 l i Tdi racing bilene såvidt jeg husker. Og de henter ut mye av de der... Det er en kar på SeatCupra.net som nevnte en Ibiza 130 TDI, denne ble chippet og har nå 199Hk og 434Nm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Originally posted by Kid-A For å komme under halvmillionen ville jeg helt klart bruktimportert en BMW 330d, en Touring for litt lavere kebab-faktor. BMW-dieslene er mye mer stillegående enn VW's pumpedüse! sombrero Nå kommer 330cd med 204Hk også, prismessig ligger den litt høyt uansett. Har lyst på en Seat Leon 150 TopSport TDI, denne har bare forhhjulstrekk og burde vel klare å dra skinnet av pølsa. Prøvekjørte Ibiza 130 TDI nylig, gikk bra, men det er mye mere å hente med litt "tuning". Skuffet over interiøret, rett og slett for billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.