Gå til innhold

Evo muligens i tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

HVa er Lancer da?? Traktor

 

TULLING GET A LIFE

 

En Mitsubishi Lancer er vel en vanlig 4dørs/5dørs familiebil? Sedan eller Stasjonsvogn. Er jeg en tulling? Jeg har hvertfall fullført obligatorisk Norsk Undervisning på skolen, det ser ikke sånn ut for din del :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Mitsubishi Lancer er vel en vanlig 4dørs/5dørs familiebil? Sedan eller Stasjonsvogn. Er jeg en tulling? Jeg har hvertfall fullført obligatorisk Norsk Undervisning på skolen, det ser ikke sånn ut for din del :)

 

Og når det gjelder norsk så skriver man "særlig" ikke "serlig" ( se ditt innlegg tidligere )

 

Måtte bare... Sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når det gjelder norsk så skriver man "særlig" ikke "serlig" ( se ditt innlegg tidligere )

 

Måtte bare... Sorry

Eh, om du, som det norsk-geniet du er gidder å benytte deg av lesekunnskapene dine, så kan du se at det ikke er jeg som har skrevet det, jeg har bare quotet 'Jahny' :)

 

skal du kalle det for en familiebil nå ? eller SUV ?

 

En Lancer er jo en familiebil da? Er det ikke? På link linje med en Passat, A4, etc? Eller? En Lancer Evo er vel det man kaller en oppskremt familiebil

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja. pussig dette med definisjoner :p og meninger.

romslig rallybil kunne jeg kalt det. haha

 

Definisjoner og meninger er vel forskjellig fra menneske til menneske. Men, en Sportsbil i mine øyne er gjerne en bil som er bygd fra grunn av, for å yte kjøreglede og sportslighet. Og alt med bilen har fokus på dette. Altså, den er lite praktisk, etc etc.. En Lotus Elise er f.eks en Sportsbil i mine øyne, fordiom den gjerne skulle ha hatt litt mere motor kanskje.

 

Men, at en Lancer EVO er en sportslig bil, det skal jeg ikke si noe på, og mange vil vel definere den som en sportsbil. Jeg som BMW fan digger jo M3, M5, etc.. Men, det er ikke sportsbiler, da de er bygd på samme ramme som en BMW 316 og 518 f.eks. Derimot, BMW M1, kan man kalle en sportsbil. Det er hvertfall mitt syn på dette.

 

Lancer Evo er en rå bil uansett, og jeg kunne gjerne tenkt meg en slik som vinterbil :D

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår