diamantsvart e-36 coupe Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hei til alle her inne, jeg er ny her, og ikke så dreven på pc i grunn. Men jeg lurer på om noen kan fortelle meg noe om borring av motoren min, hvor mye den kan borres til, hva dette kan føre til av effekt osv. mulig jeg vil sette lavkomp stepler i motoren etter borring dersom det ikke koster for mye med kompressor og det som trengs. Noen tips??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 skal hjelpe han over med og bygge litt motor. hva kan vi gjøre får og få litt skikelig fres i denne, sitter det samme blokk på 320/325/328, men forskjelige veiver/stempler/råder. eller er motorene 100% forskjelige, eller kan man borre motoren opp til 2.5 liter og sette i en 2.8 liter vei osv. trenger litt hjelp her så HJELP OSS LITT DA imstupid Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Kan ihvertfall hjelpe med at 2.0 og 2.5L er like, bortsett fra volumet...2.8L heter M52 og er annerledes. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 bare veiv råder og stempler som er forskjelen da alså. hvis jeg fårstår deg rett. ja og selfølgelig i toppen da. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW328i Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 http://www.realoem.com/bmw på denne siden kan dere finne ut av det, bare å sjekke delnummerene, om hva som er forskjellig. Det blir kanskje billigere å få tak i en brukt motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diamantsvart e-36 coupe Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Kan ihvertfall hjelpe med at 2.0 og 2.5L er like, bortsett fra volumet...2.8L heter M52 og er annerledes. forskjellen på m50 og m52 er vel at den siste er aluminiumsblokk, og den første i støpejern.....alle motorene( 320,323,325,328) heter jo m52 etter 1995.....? vet du hva det er som gjør volumforskjellen....? veiv...? stepler....? borring...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diamantsvart e-36 coupe Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 skal hjelpe han over med og bygge litt motor. hva kan vi gjøre får og få litt skikelig fres i denne, sitter det samme blokk på 320/325/328, men forskjelige veiver/stempler/råder. eller er motorene 100% forskjelige, eller kan man borre motoren opp til 2.5 liter og sette i en 2.8 liter vei osv. trenger litt hjelp her så HJELP OSS LITT DA imstupid utrolig grei kar dette....selv om han kjører audi.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hehe, ja de er skjeldne ;) Kjenner ingen VAG folk som er ok når det gjelder slikt. Men er nok bare borring veiv som du sier som er forskjellen ja. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er ikke det rart hvis det er samme blokka, men med forskjellig slaglengde? Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diamantsvart e-36 coupe Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 http://www.realoem.com/bmw på denne siden kan dere finne ut av det, bare å sjekke delnummerene, om hva som er forskjellig. Det blir kanskje billigere å få tak i en brukt motor? mulig det blir billigere...kanskje ikke..... men dersom jeg velger å bygge om den motoren jeg har, så kan jeg senke/øke komp....sette på kompressor/turboi....øke turtallet....you name it..... håper jeg da i alle fall....... (har i grunn ikke så fryktelig peiling, bare mange idéer...) (",) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Har dere planer om porting av topp'en? Hvis det er noen som har bilder av innsug/utblås på en M50B25-topp, så send over..! Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 du får kjøpt ferdige blokker/kitt opp til 3,2l!!hør med smiedemann i danmark!bmw spesialisten i danmark.(husker ikke hvordan det skrives.på hjemme siden deres kan du se prisene osv.de har også pris ferdig montert.kan lønne seg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 http://www.schmiedmann.com Trykk på det danske flagget... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Åssen går dette her da, får dere bygd noe motor? Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diamantsvart e-36 coupe Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 du får kjøpt ferdige blokker/kitt opp til 3,2l!!hør med smiedemann i danmark!bmw spesialisten i danmark.(husker ikke hvordan det skrives.på hjemme siden deres kan du se prisene osv.de har også pris ferdig montert.kan lønne seg.... Takker og bukker for hjelpen........fant mye spennende på siden, men skjønner i grunn ikke en dritt hehe.....må få totta til å ta en kikk..... (",) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg