gragaasa Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hehe.. dette forståar jeg egentlig godt selv også.. Hmm.. du som er så flink til å tilpasse ting? dette kom jo orginalt på en del biler sent 80/tidlig 90 tall;) Har tenkt på det, men største problemet er pakningen, og du kan ikkje bruke orginalruten, for denne er for liten. Da er plexiglass det nestbeste valget, men dette er fryktelig enkelt å lage riper i, og vil fort se stygt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 På Volksfest i Holmenkollen i sommer sto det en kar og solgte masse deler til boble og golf++ og der hadde han sånne vinduer til golf som du prater om. Bare nevner det..... Veit ikke hva han heter, men det skulle vel gå an å få tak i. Mener han hadde til golf1og2... Ellers kult prosjekt du holder på med, flink til å oppdatere er du og Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Happich finnes ikke til Golf 1. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Sandblåst rusten bak: Og sveiset inn ny nedre bakplate: (mangler å sveise skjøten oppe enda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ser ufattelig bra ut;) Du er nok det største forbildet mitt når det gjelder modifiseringer av golfen;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 jeg har golf 2 no.. vurderer og bygge om til vr6.. men da blir det 5 bolt felger.. kan jeg ikke ha noe over gang eller nåkkå? fra 5 til 4? slik at jeg slepper og kjøpe nye felger... Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Tror du får adapter fra 4x100 til 5x100, så finnes vel kanskje adapter for 5x100 til 4x100 ? Men kan vel ha 4x100 selv om du har vr6 ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 ikke om man har vr6understell.. det er 5 bolt orginalt på vr6... Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ja, vet det, siden jeg har det selv.. Men vr6 skal du slite med å få godkjent uansett, så hvis du vil beholde 4x100 felgene dine, så kan du vel bare hoppe over ombygging til 5bolt ? var det jeg mente.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Man må jo ha VR understell for å få det godkjent hos biltilsynet og det er jo like mye bal å kjøpe spacere som er godkjent for å få godkjent bilen med VR og 4 bolter på hjulene. Men å låne seg noen 5-bolts for godkjenning og deretter bruke spacer/adapter er jo en løsning. Men man får jo mange fetere felger til 5-bolts. Eg hadde samme problemet med min, men har bestemt meg for å kjøpe 5-bolts felger. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Det er klart..5-bolt er best :) Men hvis han evt. skal drite i å godkjenne bilen med vr6, så kan han jo like godt beholde 4x100 hvis han fortsatt vil ha felgene sine :) Kanskje nok off-topic nå..hehe Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Siste off-topic her nå: Tror det kan være lurt å ha 5-bolts på VR6 pga at det er mye krefter i en VR6, og det at det i tillegg sitter en tykk spacer hjelper vel ikke akkurat på. Boltene på VR6 er også kraftigere i tykkelse enn på vanlig golf 4-bolts... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ser ufattelig bra ut;) Du er nok det største forbildet mitt når det gjelder modifiseringer av golfen;) Hehe, det var jo kjekt å høre;) du får ta inspirasjon og bygge en enda bedre en;) Har også fått helsveiset skjøten oppe i dag, og det ble en meget bra sveisefuge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Morsom du eller? hehe.. har ikke satset på klare det.. legger lista litt lavere jeg, så blir resultatet slik det blir, aldri pussa opp bil før alikevel jeg;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Dette ser jo bra ut :wave ...synd det med rutene da. Blir den og se på Liertoppen til neste år eller. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg