gragaasa Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hullet til friskluftsinntaket og panserwire på begge sider har blitt sveiset igjen: [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 mye arbeid for å flytte mutteren til motoren da :-) jeg laget en brakett jeg.. tok meg kanskje 15 minutter, og funker som f.. men så har vel ikke du planer om å dekke til driten med plastrenna heller... kjenner igjen den gulfargen der ja :-) <3 CA primer! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Panseret nærmer seg slutten av modifiseringen, og her er noe av det som er blitt gjort: Rullene til panserkrokene har kommet på plass: [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Og begge panserkrokene har fått en plass (litt uklare bilder): [/img] [/img] [/img] [/img] Kroken som dere ser er bare en gammel krok, og ble brukt til prøving og feiling, ny krok vil selvsagt komme på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Veltburet har fått skikkelig innfestning! 3mm plate burde holde, hehe... [/img] [/img] [/img] Og hull til innfestning bak ble rengjort for innsveising av muttere: [/img] Andre siden: [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 I løpet av de nærmeste dagene kommer det nok flere oppdateringer!:) Mangler fortsatt åpningsmekanismen til panseret, men dette kommer snart. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Ser jækla bra ut dette. Blir du ferdig til våren eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 mye arbeid for å flytte mutteren til motoren da :-) jeg laget en brakett jeg.. tok meg kanskje 15 minutter, og funker som f.. men så har vel ikke du planer om å dekke til driten med plastrenna heller... kjenner igjen den gulfargen der ja :-) <3 CA primer! Ja, men som du sier, skal ikkje ha noe plast forran, og tenkte da at det var like greit og "ta`n helt ut" hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Ser jækla bra ut dette. Blir du ferdig til våren eller? Det er det som er planen, derfor blir det nok intens jobbing fremover!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Må ut en tur nå, men se på bildene og kom med innspill og spørmål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf16v Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 jeg skal grine mer den dagen din blir stjelt en jeg jor den dagen min ble stjelt!! digger prosjektet ditt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 jeg gleder meg som en litt unge til du blir ferding:) har noe noe planer om når den blir ferding:D??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 jeg gleder meg som en litt unge til du blir ferding:) har noe noe planer om når den blir ferding:D???Se tre poster opp du :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Er så rått dette prosjektet her Kjekt å se når ting begynner å ta form... Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 jeg skal grine mer den dagen din blir stjelt en jeg jor den dagen min ble stjelt!! digger prosjektet ditt! Da kan vi slå oss sammen og drikke oss gode og fulle i sorg! Hehehe cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg