gragaasa Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 detta blir bare betre og betre:)kommer luftrillana fra transporter?? satt faktisk i garasjen idag og lurte på om eg skulle sveisa igjenn alle hulla i front plata og no ser eg korleis det blir og det ser SMOOTH ut:):):) Hehe, takker, synst det begynner å komme seg nå, ferdig med sveisedelen av breddinga. Har ikke akkurat sett frem til den delen av jobben;) Tror rillene kommer fra transporter, om noen kan si det sikkert hadde det vært greit å vite, gjerne modell også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Transporter T4. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Får vel kjøpt slike for en billig penge på awsome gti også mener jeg;) Ser utrolig bra ut gragaasa;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hei. Har fulgt med på tråden din en stund nå. Ser veldig bra ut. yodude Er en av de beste trådene her. Ser du har sveiset igjen hullet til panserlåsen for å få en clean look. Og vet du skal ha hengslene og lås på siden. Har bare et forslag:Hvorfor ikke lage en plate som bygger opp nedsenkingen der panserlåsen har vært, slik at det blir helt rett. Har ikke sjekket med panseret om det går p.g.a utforming, men jeg tror det hadde blitt fint. :well Fortsett det gode arbeidet. Gleder meg til å se bilen ferdig. yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hei.Har fulgt med på tråden din en stund nå. Ser veldig bra ut. yodude Er en av de beste trådene her. Ser du har sveiset igjen hullet til panserlåsen for å få en clean look. Og vet du skal ha hengslene og lås på siden. Har bare et forslag:Hvorfor ikke lage en plate som bygger opp nedsenkingen der panserlåsen har vært, slik at det blir helt rett. Har ikke sjekket med panseret om det går p.g.a utforming, men jeg tror det hadde blitt fint. :well Fortsett det gode arbeidet. Gleder meg til å se bilen ferdig. yummy Takktakk. Jo, det går, fikk forresten det tipset med speedwel også. Så jeg skal se på saken:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Har akkurat hatt første test med tinnsparkling på bilen, tok det igjensveisede viskerhullet, og resultatet ble så som så. Men det er jo som med alt annet, trening som skal til...;) Vi får gå løs på en av skjermene å se om det blir bra:) Hiver inn noen bilder senere i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Første test: ikke så vellykket, men ok. Tinn lagt på og klar til å files ned: Ferdig filt ned: Og forskjerm, som ble noe bedre: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 kva slags framgangsmåte bruker du?? eg har ikkje lest boka som eg fekk med settet enda bare sett på utsida:) kor mykje tinn brukte du tot. på det du har tatt no?? enkelt å bruka fila?? og har hørt det er lurt å bruke skikkelig maske når du pusser tinn. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Ser utrolig bra ut;) Gleder meg som sagt før til denne bilen blir ferdig:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 kva slags framgangsmåte bruker du?? eg har ikkje lest boka som eg fekk med settet enda bare sett på utsida:) kor mykje tinn brukte du tot. på det du har tatt no?? enkelt å bruka fila?? og har hørt det er lurt å bruke skikkelig maske når du pusser tinn. http://www.srvwk.com/faq/Karosseri/Tinnsparkling.doc Brukte ca 1,5 stang, men da brukte jeg alt for mye på første forsøk der med viskerhullet. Fila var grei å bruke den, men jeg snudde filbladet fordi det var mye enklere å dra fila enn å sku den. Du må bruke skikkelig maske for å pusse tinn ja, men ikke for å file tinn med denne fila. Dette fordi når en pusser tinn med sandpapir el.lignende så blir det fine blypartikler fra dette. EDIT: Og 1,5 stang på dette arbeidet inkluderer sparkling av transporter-rillene i skjermen, som det ikkje er bilde av her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 ett lite spm til. såg i begynnelsen i tråden din at du hadde fjerna karroserikittet i motor rommet, men korleis gjorde du det?? eg har begynnt å fjerna på min og DET TAR TID.. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Rotende stålbørste til vinkelsliperen er genial til dette. Husk verneutstyr, meget vondt når trådene etterhvert løsner!!! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Rotende stålbørste til vinkelsliperen er genial til dette. Husk verneutstyr, meget vondt når trådene etterhvert løsner!!! Hehe, å når biter av den greia der treffer øyet, ja ddet kan jeg gå god for at det gjør angry vondt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Bruk gjerne maske også, det er ikke gøy å snyte kit-støv i flere dager etterpå. Det danner seg fort buser i nesa av sånt. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hvorfor i all verden har jeg vært på huggeren å skaffet tak i denne frontplaten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg