gragaasa Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 utruligt kult prosjekt. lyst å bredde min bil i samme slengen og sveise litt??:):):):):) har du kjøpt tinnsparkelsettet hos gasolin?? eg fekk mitt tidlegare i veka såg ganske bra ut. ett par tresleiver og ett par blystenger. fin såpa fekk eg og med men funka dårlig:):) stå på:) yodude Gasolin ja... Jeg kan bredde bil, hehe, så lenge bilen kan komme dit jeg bor;) Neinei, du tar jo helt feil, det er ikke såpe, det er hudkrem;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Får slenge inn et par bilder da: Alt dette kom ut av de to kanalene bak, og nei, flaska lå ikke inni kanalen...hehe Kappet bort nedre bakplate, glad jeg gjorde det, for huff, her var det mye rust som snart ville kommet inni bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Førjulsstemning i kjellerstua til mor :crazysant : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Kan du ikke lage en kopi av buret til meg? :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Kan du ikke lage en kopi av buret til meg? :) Hehe, har ikke rørpresse:( Har veldig lyst å bygge bur forover i bilen også, men er ikke sikker på hvordan biltilsynet vil reagere på hjemmelaget bur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hva er en vannkasse? ??? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hva er en vannkasse? ??? Det er "kassa" eller "hulrommet" som blir til mellom torpedovegg og den plata som chassinr er stemplet i, altså det hulrommet som visker og hjernen ligger i, eller tenningsmodul om du har gasser. Den er der for å lede vann bort og ut i sidene, og for å slippe friskluft inn gjennom panseret og kupevifta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hehe, har ikke rørpresse:(Har veldig lyst å bygge bur forover i bilen også, men er ikke sikker på hvordan biltilsynet vil reagere på hjemmelaget bur... At det er hjemmelaget bryr de nok seg ikke om, men at det er helbur tror jeg blir værre. Bak føreren er ok, men skal du lengre fram er det til hinder når du skal "rømme" fra bilen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hadde jo vert morsomt med noen skrå stag igjenom torpedo og til støtdempertårn og travers. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 At det er hjemmelaget bryr de nok seg ikke om, men at det er helbur tror jeg blir værre. Bak føreren er ok, men skal du lengre fram er det til hinder når du skal "rømme" fra bilen. Har en kompis som har helbur i sin, der var det bare polstringa rundt buret og PAPIRER de var opphengt i, ikkje rømningsveien. Og papirer mangler jo jeg om jeg bygger selv, men er enig med deg, tror ikkje det har noe særlig å si om det er hjemmelaget så lenge det er godt festet, og ikke har skarpe kanter osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hadde jo vert morsomt med noen skrå stag igjenom torpedo og til støtdempertårn og travers. Ekte bøllebur hadde vært gøy :deng :D Skal røpe en liten ting: har egentlig Bullock-Style golfen som et forbilde, bortsett fra at jeg ikke har 1,3 liters motor og 11.000 rpm! Mener på den har 18 punkts bur eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Kan du legge ut noen bilder av den Bullock Golfen eller? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Kan du legge ut noen bilder av den Bullock Golfen eller? Har ingen gode bilder av den, men fant noen på internett som var skannet av fra et magasin: MEN dette er ingen diskusjonstråd for denne golfen eller Bullock-Style. De som vil diskutere mer om det får lage en ny tråd, her er linken til Bullock-Style Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Han har handlet seg Happich-vinduer ;) Da må jeg annonsere at det desverre ikkje ble noe kjøp av vinduene ettersom Danna ikke klarte å separere seg fra dem, hehe. Noe jeg godt kan forstå. Så da får dere si fra om noen av dere skulle komme over ett sett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hehe.. dette forståar jeg egentlig godt selv også.. Hmm.. du som er så flink til å tilpasse ting? dette kom jo orginalt på en del biler sent 80/tidlig 90 tall;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg