|Massern| Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Nei, tydeligvis ikke. Var heller ingen som påstod at alt som blir skrevet her, at det faktisk må gjøres.. Var kun et forslag ifra meg om hva han kunne gjort for å fått det penere. Etter min mening. Hverken mer eller mindre. Men nok tull nå! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Nei, tydeligvis ikke. Var heller ingen som påstod at alt som blir skrevet her, at det faktisk må gjøres.. Var kun et forslag ifra meg om hva han kunne gjort for å fått det penere. Etter min mening. Hverken mer eller mindre. Men nok tull nå! Men når han allerede har felger som er i grenseland med tanke på innpresset, de står litt langt ut, så er vel ikke spacere veien å gå akkurat :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Det spørs jo akkurat på om du velger å følge loven, eller om du går for hva som er penest det. Jeg synes det er finere når de bygger litt mer ut. Ferdig med den saken nå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Da har jeg hatt en liten photoshoot i hygglige omgivelser med ett vesentlig bedre kamera, STORFORNØYD! Obs, billedkvalteten er sykt redusert, pga begrensninger her, jeg må finne en plass å legge opp bildene i bedre kvalitet. men det gjør jeg i morgen. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Ser ingen bilder her jeg. Lasta opp i Photobucket? Mulig det er data'n min som driver å surrer litt nå også:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg ser to bilder.. :) Fet bil mono, og fiffig klistremerke på fangern.. :P Bildene ligger forøvrig på VW Audi Club-servern.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 ja, dem ligger på VACN Serveren, som er kun for medlemmer. Men jeg skal få lagt opp noen andre i morgen når jeg får tak i han som driver serveren. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg er ikke medlem, så er nok derfor jeg ikke ser noen bilder med andre ord. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg ser dem yeeey:) Ser bra ut mono. Utrolig pent med Vento-front. Er det som redder bilen din fra å drukne i massen:) Og at felgene er ganske spes. da... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 hehe, ja, har jo valgt å gå for en OEM+ Look på bilen min, og det har jeg klart å holde til nå, kommer ikke til å sette på styling fangere, men viss jeg har ork og penger til det nå som jeg egentlig skal ha hus, så har jeg lyst på clean fangere, og noen diskre sideskjørt selv om det ikke er mer klaring å gå på :P Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 ett bedre bilde av felgen: kommer til å legge flere bilder inn på denne siden: http://vagner.jeje.je/bilder så fort jeg får redigert og sladda litt, altså iløpet av ett par dager. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Pene felger :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Råe felger ja. Har ingen flere bilder som man ser hele bilen på da? Litt bedre å se helhetsinntrykket da. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 massern, kommer i løpet av morgendagen engang :P Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 fine felger, er nok gummin som fakker opp litt her men.. liker stilen Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg