Gå til innhold

Prosjekt: VW Volf

Ranger emnet


mono

Anbefalte innlegg

Ser bra ut.. Håper du velger å gå for 9x16 istedet for 7,5x16.. Litt valsing må du vel klare.. Det gjør så utruli mye mere med kant på felgene..

 

Har kant på felgene jeg ;) hehe er vel 2.5cm med kant.

Når det gjelder felg problematikken så har jeg ikke bestemt meg i det hele tatt, og kommer ikke til å gjøre det før neste sesong heller, ruller jo rundt på noen helt greie felger.. ja jeg greier litt valsing, med plass til 9x16 med litt senking går ikke så bra, da vil jeg heller kompansere med 8x17.

Selv om jeg sikler på noen porche gullideckel i 7x16 ;)

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut....

Kommer til å bli en tøff og clean front:)

 

(du har vel hørt at bilen din treger senk før, men nevner det en gang til jeg:D)

 

senking, hva er det? ble sjokka her en dag, jeg tok nedi med vr6 leppa :scared

 

men fra spøk til revolver så venter jeg på skattepengene, så blir det nok ein liten bestilling doh

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke valse for å få plass til 9*16" vel?? Med riktig impress funker det fett det (ET15)

 

Har da hatt golf2 med 9,5*16" OG spacere jeg uten å valset.

Og 8*18" på 3er golf uten valsing :)

 

Jeg ville uten tvil valgt 9*16" på golfen...

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke valse for å få plass til 9*16" vel?? Med riktig impress funker det fett det (ET15)

 

Har da hatt golf2 med 9,5*16" OG spacere jeg uten å valset.

Og 8*18" på 3er golf uten valsing :)

 

Jeg ville uten tvil valgt 9*16" på golfen...

 

har værtfall ikke hørt om en som ikke har valsa etter å ha montert 9x16. dårlig plass på mk3.

 

her ser du forresten ett bilde av en mk3 med 9x16 uten modifiserte skjermer, dere ser jo selv at dette kommer til å subbe no jævlig.

 

attachment.php?attachmentid=7064&stc=1

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo litt ann på om bilen er orginal cross country høy eller skamsenka bil. prøvde på 9x16 på den røde GTD Specialen med ET15 og 60 senking og den er valset i tillegg, men der subba det litt, men ikke mye, så en org vil no subbe en del mer.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var panseret montert! gikk veldig greit, passformen var veldig bra på veng panseret, selv om det var en negativ ting, gummilista som jeg flyttet over fra golf panseret hadde 13stk plugger som holdt den oppe, mens på veng panseret var det bare 4stk!!

får finne frem sikaflex'en i morgen tror jeg sombrero

 

Lånte dama sitt kamera og var ute og tok noen skikkelige bilder i kveldssolen.

Bilder kommer etter at jeg har fått lastet utav kameraet og endret størrelsen på bildene, gled dere ;)

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eksos potta fått seg en omgang med Autosol, dæven så blankt! :scared

Samtidig har alle plastlister fått seg en god skrubbing med Meguiars Gold Class Trim Detailer... veldig fornøyd med dette produktet! listene ble mørke igjen!

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg mottat senkesettet, Supersport 65/55 får se om det ikke blir noen senkeskåler i tillegg, men får se etterhvert. Ble en billig løsning denne gang så får jeg heller finne på noe annet lurt neste år.

 

Montering skjer nok iløpet av neste uke.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

blir rett og slett TRIST av forstillinga på bilen min, har kommet enda en lyd fra den, har levd med en metallisk klapre lyd i over ett år, så den er jeg vandt med, men nå har det kommet en veldig dyp og mørk "klonke" lyd, begge disse lydene oppstår bare på humpete veier, på vanlige veier skjer ingenting.

Klonkinga kommer fra høyre side, mens klapringa fra begge.

 

Hva kan dette være??

Er redd for at det kan bli en forferdelig dyr opplevelse? av penger jeg ikke har...

 

I morgen skal jeg senke bilen, i samme anledning blir Fjærbeinslagrene byttet viss de passer, han på autospar sa jeg måtte ha en mindre type fra 94 + modellene for å få på senkesettet, så jeg håper dette stemmer da.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående de klunkelydene dine... hadde noe lignende på min bil, du kan sjekke foringene på stabilisatorstagene. Disse var ganske slitte hos meg, og laget en klunke- / dunkelyd. Du kan også sjekke de små klipsene/blekkene/fjerene (vanskelig å forklare :P) som holder bremseklossene. Det skal være to slike på hver side. Et i øverkant og et i nedkanten. To av disse manglet på min bil, og førte til at bremseklossene laget en klunkelyd elns.. Kan kanskje få tatt noen bilder i morgen for å forklare bedre.

92 VW Golf III GL 1.8

77 VW Golf I GLS 1.6 (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående de klunkelydene dine... hadde noe lignende på min bil, du kan sjekke foringene på stabilisatorstagene. Disse var ganske slitte hos meg, og laget en klunke- / dunkelyd. Du kan også sjekke de små klipsene/blekkene/fjerene (vanskelig å forklare :P) som holder bremseklossene. Det skal være to slike på hver side. Et i øverkant og et i nedkanten. To av disse manglet på min bil, og førte til at bremseklossene laget en klunkelyd elns.. Kan kanskje få tatt noen bilder i morgen for å forklare bedre.

 

Ok, skal sjekke dette også, tar meg en grundig gjennomgang av forstillingen i morgen. Ble også tipset om at det kunne være fjærebeinslagrene, noe jeg faktisk tror det er da disse er temmelig slitte, men disse byttes i morgen så får jeg se hvordan resultatet blir... ellers blir det oppsparing av penger og bestilling av komplett polybush foringssett til forstillinga.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår