DemptD Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hehe, vi sprengte en airbag på jobben idag :) Smalt no jævli HØYRE KLIKK, LAGRE SOM ^^Må ha Quicktime Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg får bare opp "lagre som > Tekstdokument" ?? Hvorfor det? Har Quicktime, selvsagt, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg får bare opp "lagre som > Tekstdokument" ??Hvorfor det? Har Quicktime, selvsagt, men... Ev ikke "lagre som". Gjør som meg - venstreklikk og se ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Hva slags spiller må man ha for å spille av 3gp-filer? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Nokia media player! :P er hva jeg bruker :P har en airbag her .. lurer på¨om jeg skal smelle den .... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Ev ikke "lagre som". Gjør som meg - venstreklikk og se ;) Hahahaha, var ikke vanskeligere enn det nei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Det skal vel være lyd? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Hva slags spiller må man ha for å spille av 3gp-filer? 3gp funker på mobiltelefon ihvertfall :) eneste jeg har fått til å funke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Prøv her da.... http://evolve.cheat4.com/vids/airbag.html Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Hehe, vi sprengte en airbag på jobben idag :) Smalt no jævli HØYRE KLIKK, LAGRE SOM ^^Må ha Quicktime Smalt 2 airbager ca midt i byen her om dagen vi! :D Fra mercedes a klasse og fra e klasse.. La de på hodet så puta ble blåst nedover.. og den fra e klassen fløy helt sykt!.. tipper 20-25 meter rett opp, var sikkert bare tilfeldig at den gikk lenger, men a klasse airbagen gikk kansje nærmere 15 meter.. 10 meter høyttaler kabel, et bateri og en airbag var det som skulle til.. Kruttet lukter forresten veldig surt sick Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg har hørt at en airbag kan sprenge et bildekk 50m opp i lufta. Det er sykt hvis det er sant. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg har hørt at en airbag kan sprenge et bildekk 50m opp i lufta. Det er sykt hvis det er sant. Høres jo ikke helt sikkerhetsvennlig ut å få et sånt trøkk i trynet om det skulle skje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg har hørt at en airbag kan sprenge et bildekk 50m opp i lufta. Det er sykt hvis det er sant. En airbag skal visst klare å kaste en europalle 25 meter opp i lufta.. Det sier litt, for de er ikke akkurat lette :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Høres jo ikke helt sikkerhetsvennlig ut å få et sånt trøkk i trynet om det skulle skje. Er jo fordi de er så kjappe at du ikke får dem i trynet slik :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Høres jo ikke helt sikkerhetsvennlig ut å få et sånt trøkk i trynet om det skulle skje. De vanligste skadene på førersiden er svimerker på innerarmen og i ansiktet pga. varmen. Mens på passasjersiden er lett å knekke nesa fordi dekselet gjerne sitter rett forran deg. Men heller svimerker og knekte neser enn å slå huet i dashbord / ratt. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg