Gå til innhold

Styling tips til Polo 2003 mod

Ranger emnet


Cool

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en polo 2003 mod, men jeg finner ikke noe styling til den, noen som vet hvor det selges? Jeg fant en side i tyskland der de selger rs4 front til 281 Euro http://www.dietrich-tuning.de/frameset.php?shopid=103821872462272&show=polo5&subpage=polo5 , blir det dyrt og bestille det der i fra?

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

nei, aldri bestill fra andre land. grunn for dette er at du må legge til hvertfall 3000 norske kroner i porto. postens priser har steget iår, spessielt på store pakker. et lite tips, kom deg til gøteborg. der har de startet er styling/mek.verksted. der de spessialiserer seg på styling. der har de det meste... der kan du både ta og prøve deeler til bbilen din, før du kjøper. istedenfor p kjangsee ved å bestille. leverer du bilen din der. lakkerer de styling delene og monterer de på. og neste dag, en helt ny bil!!!

 

lykke til ;)

 

-kristine-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes da ikke det her er for smått

 

PB280057.JPG

 

Når du kjøper fra dietrich betaler du ca 60 EURO (jeg betalte 120 DM for to støtfangere fra KPU for noen år siden) i frakt, 149,- kr i fortolling og 24% mva

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kpkp

hei.

nei, aldri bestill fra andre land. grunn for dette er at du må legge til hvertfall 3000 norske kroner i porto. postens priser har steget iår, spessielt på store pakker

 

Fikk nettopp en pakke på 10kg fra sør-tyskland. Det kostet 35 euro å sende.. Får du avsender til å merke pakken med "gift" eller "promo", så slipper du toll og avgifter.

Justerbart senkesett bestillte jeg i sommer, husker ikke mange kilo, men det var ikke småsaker.. fikk regning på 1500kr inkl toll, og levering på døren.

Vet ikke helt hva slags fantasipriser du opererer med.. ;)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Synes da ikke det her er for smått

 

PB280057.JPG

 

 

Ser bra ut! Men ikke fullt så kuult å kjøre med mye mindre rulleomkrets på en bruksbil, som jeg regner med at Cool skal style.

Greit å kunne marsje avslappa i opp mot 140 km/t!

 

Polo Classic: Jamfør vår tur til Polo-treffet i Danmark. Flere av dorullgutta lå på turtallsgrensa mens jeg lå på tomgang i 5. gir og snorka.

 

Og trur samme hjula i 17" hadde blitt like tøft.

 

sombrero

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulleomkretsen kommer til og bli en god del større med 17" felger en med standard, orginalt så er det 185/60 14" med 205/40 17" så blir det 46,5 cm mot 41 cm orginalt.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel 577 mm og 595 på hhv 14 og 17 i diameter vel...

 

Sant det med rulleomkretsen. Mr Kopperud med 175/50-13 og 4-trinnskasse sleit litt med å henge med. Du var vel også glad for at du hadde ac da tenker jeg.......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

205/40-17 har 3,8% større rulleomkrets enn 185/60-14 og er derfor såvidt jeg husker innafor krava.

 

De idéelle dimensjonene mht rulleomkrets er er 215/35-17, så herlig frekt!

Eller 215/40-16, som er for høyt!

 

Denna med 215/35-18 så vi på Wörthersee i fjor. Yeah!

Bør ikke bli stort mindre tøft med 215/35-17

(A8'n i bakgrunnen har MAE 20")

 

sombrero

post-295-13804850840498_thumb.jpg

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår