Laaars Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hei! Jeg driver å fjerner alt fra bakluka nå. Eneste som står igjen er låsen. Denne skal også erstattes med en "pop-up" låsemotor. Denne vil jeg selvsagt ha fjernkontroll på, og det jeg lurer på er om det finnes noen av disse pop-up motorene som kan gå på samme fjernkontroll som alarm? En slags multifunksjons-fjernkontroll? På forhånd takk! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Det finnes jo på nyere nøkler så det er sikkert ikke noe problem... Snakk med lokal Volkswagen forhandler... Har sett noe nøklegreier på tmtuning også, men det er kanskje bare for nyere volkswagen? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Men jeg trenger bare fjernkontrollen / systemet. En slags universal greie, eller et "sett" man kan bygge ut med alarm etc. For da kunne jeg kjøpt pop-up motoren og satt i den så jeg kunne fjerna nøkkelhullet nå med en gang. Og deretter bygd ut til alarm når jeg får det... om lenge. Mener jeg har sett noe sånn tidligere. EDIT: Og sentrallås da... på fjernkontrollen. Så jeg slipper å låse opp "for hånd". - Pop-up luke - Alarm - Lås Det er det jeg trenger. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Men jeg trenger bare fjernkontrollen / systemet.En slags universal greie, eller et "sett" man kan bygge ut med alarm etc. For da kunne jeg kjøpt pop-up motoren og satt i den så jeg kunne fjerna nøkkelhullet nå med en gang. Og deretter bygd ut til alarm når jeg får det... om lenge. Mener jeg har sett noe sånn tidligere. EDIT: Og sentrallås da... på fjernkontrollen. Så jeg slipper å låse opp "for hånd". - Pop-up luke - Alarm - Lås Det er det jeg trenger. Jeg kjører min gjennom defa alarmen, bruker 3 stk sentrallås pumper, alarmen og et rele Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 "Light-master" nederst på denne siden, burde jo kunne funke... http://www.dioder.no/catalog/index.php?cPath=29&osCsid=e297814a139f899dce2462963cd8b9c1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg kjører min gjennom defa alarmen, bruker 3 stk sentrallås pumper, alarmen og et rele Men vil sentrallåspumpa greie å "sprette" opp luka? Trodde disse bare låste opp vanlig. Hvor skaffa du disse pumpene? Og hvilken alarm/fjernkontroll? Takk :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Men vil sentrallåspumpa greie å "sprette" opp luka? Trodde disse bare låste opp vanlig. Hvor skaffa du disse pumpene? Og hvilken alarm/fjernkontroll? Takk :) Nei, pumpen vil ikke gjøre det, men gummilisten du har rundt luken vil gjøre det. Spretter ikke ut mye, men nok til at du kan ta tak i luken og åpne den. Pumpen er dessuten mye lettere. Light makes might iflg Collin Chapman (Lotus) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Aha, skjønner. Takker! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Aha, skjønner.Takker! Det finnes sånne solonider(bakluke åpnere) på rekvisitabutikker, koster ca 150,-?Bruk defa signal gjennom et 87 rele å vips er den oppe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Flott, det var egentlig det jeg lurte på :) Om man kunne kjøpe noe universalt og bruke signaler fra fjernkontrollen. Men da må jeg jo ha en fjernkontroll med ekstra knapp, men det er vel greit å få tak i? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Flott, det var egentlig det jeg lurte på :) Om man kunne kjøpe noe universalt og bruke signaler fra fjernkontrollen. Men da må jeg jo ha en fjernkontroll med ekstra knapp, men det er vel greit å få tak i? Med solenoiden vil du få åpna låsemekanismen, ja, men ikke engang Bonraths Heck Powerlift (sterkere utførelse, for å greie å holde bakluke og hattehylle med drøssevis av høyttalere oppe) greier å løfte bakluka uten at du gir den et puff først. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Det gjør ikke noe. Er bare ute etter at selve låsemekanismen spretter opp så jeg bare kan vippe luka opp, ettersom jeg skal fjerne den utvendige låsen. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg