Gå til innhold

Hvilket løp må jeg kjøre for å vinne denne bilen i GT3 A-spec?

Ranger emnet


Solberg-

Anbefalte innlegg

Jeg skulle vist forklart bedre. Når du skal hoppe over løpet så må du starte løpet du skal hoppe over først og så bare trykker du start/exit. Skal sjekke det ut denne gangen. :)

 

Edit: Ja det var slik. Helt sikker på at du har forstått det, så slipper du å gjøre det enda en gang:)?

Men fikk du ikke til å save på siste løpet? Prøv å save etter hvert eneste løp så slipper du og ta hele på nytt.;)

 

Var nok ikke det han lurte på, han lurte på en "hack" der man selv kan velge hvem bil man får..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen! Jeg blir sprø! Får ikke til nå heller!!!!!! Skjønner ikke hva jeg gjør galt ass??? huff...;) Dere kjører Gran Turismo World ( et eller annet) i serie? Slik at man kjører alt i ett?...For det går jo ikke ann å save ellers så..

Hvordan hopper dere over løp uten å avslutte hele championship`en da?

Trykker jeg exit så går jo spillet som sagt ut av championship`en...

Skjønner ingenting jeg nå....

 

Og hvordan loader dere hvis dere ikke får den bilen dere skal ha? Slår av PS2`en og setter den på igjen?

 

Jeg skulle vist forklart bedre. Når du skal hoppe over løpet så må du starte løpet du skal hoppe over først, og så bare trykker du start/exit. Skal sjekke det ut denne gangen. :)

 

Edit: Ja det var slik. Helt sikker på at du har forstått det, så slipper du å gjøre det enda en gang:)?

Men fikk du ikke til å save på siste løpet? Prøv å save etter hvert eneste løp så slipper du og ta hele på nytt.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok ikke det han lurte på, han lurte på en "hack" der man selv kan velge hvem bil man får..

 

Hehe...Ja det var nok "hovedspørsmålet mitt vettu;) Men det var greit med en skikkelig forklaring på åssen man sku loade og save og slikt! :) Takk...

Noen som husker knapp-kombinasjonene for å velge hvilken bil man skal vinne da?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan dere få lov til å kalle meg dum! hehe...Det har som vanlig dukket opp et nytt problem for meg om denne saken. Hvordan loader dere etter å ha sett hvilken bil dere vinner? Jeg savet etter nesten alle banene også etter bane nr. 9... Men så går jo spillet bare rett ut igjen etter man har vunnet en bil...

Får jo ikke sjansjen til å loade og prøve på nytt i det hele tatt! :hvaskjera :confused:

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan dere få lov til å kalle meg dum! hehe...Det har som vanlig dukket opp et nytt problem for meg om denne saken. Hvordan loader dere etter å ha sett hvilken bil dere vinner? Jeg savet etter nesten alle banene også etter bane nr. 9... Men så går jo spillet bare rett ut igjen etter man har vunnet en bil...

Får jo ikke sjansjen til å loade og prøve på nytt i det hele tatt! :hvaskjera :confused:

 

He?? Da må du bare loade. På vanlig måte, så kommer du tilbake til bane 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He?? Da må du bare loade. På vanlig måte, så kommer du tilbake til bane 9.

 

Ja ok. Men hvordan loader man? hehe..kan jo ikke loade før jeg har vunnet en bil? for da ser jeg jo ikke hvilken bil jeg får og vinner dermed ikke Nissan Concept heller! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok. Men hvordan loader man? hehe..kan jo ikke loade før jeg har vunnet en bil? for da ser jeg jo ikke hvilken bil jeg får og vinner dermed ikke Nissan Concept heller! ;)

 

Nei, du må loade etter at du har fått bil. Loade kan du gjøre i den lille menyen der du velger mellom arcade mode eller gran turismo mode. Hvis jeg husker riktig så kunne man vel det i garasjen og. Lykke til. Får vel ta en runde med gt4 jeg og.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må loade etter at du har fått bil. Loade kan du gjøre i den lille menyen der du velger mellom arcade mode eller gran turismo mode. Hvis jeg husker riktig så kunne man vel det i garasjen og. Lykke til. Får vel ta en runde med gt4 jeg og.:)

 

hehe...NÅ fikk jeg til vettu ;) Alt tar litt tid her i gården vett...hehe Viftereima til topplokket byner å bli røti ;) Bra du har tålmodighet til å forklare meg dette gitt! Jasså, harru fått tak i GT4 alt da? hehe heldig du! ;)

(regner med du mente GT3?) Erru god på GT3 ell? Har du no bra rundetider f.eks? Mange % fullført har du a?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...NÅ fikk jeg til vettu ;) Alt tar litt tid her i gården vett...hehe Viftereima til topplokket byner å bli røti ;) Bra du har tålmodighet til å forklare meg dette gitt! Jasså, harru fått tak i GT4 alt da? hehe heldig du! ;)

(regner med du mente GT3?) Erru god på GT3 ell? Har du no bra rundetider f.eks? Mange % fullført har du a?

 

Hehe, gikk litt fort der ja, mente gt3. Spillte MYE gt3 før, men nå spiller jeg bare lfs. Kom til 99,7% til kameraten min klarte å save over angry.

Nå er den på ca 50%. Nevn en rundetid og hvilken bil du kjørte så skal jeg prøve å slå den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg og ener , du kan velge på enn eller annen måte når den "skyggen" du vil ha er der, men jeg husker ikke helt, mener jeg gjorde det der da jeg vant ene formel1 bilen, så da tik jeg samme cupen om igjen og vips så kunne jeg selge den for 875000, kjempegreier.

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

 

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gikk litt fort der ja, mente gt3. Spillte MYE gt3 før, men nå spiller jeg bare lfs. Kom til 99,7% til kameraten min klarte å save over angry.

Nå er den på ca 50%. Nevn en rundetid og hvilken bil du kjørte så skal jeg prøve å slå den;)

 

hehe ok.. Samma skjedde med meg også gitt...Hadde rundt 96% fullført, gikk ut av rommet mitt 3 min, da jeg kom tilbake hadde kameraten min klart å slette alt gitt! :( hehe Jeg driv på rundt 35 % jeg nå...Fikk forresten Nissan Z Concept her igår...Går bra den vett :)

 

Tja...Ei litt krevende bane hehe:

Complex String

NISMO SKYLINE GT-R S-TUNE (R32,J) helt original,bare skiftet olje slik at den da har 423 bhp, den har 413 bhp før oljeskiftet trur jeg...:)

Tid: 4:51:853

 

Prøv på den du! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ok.. Samma skjedde med meg også gitt...Hadde rundt 96% fullført, gikk ut av rommet mitt 3 min, da jeg kom tilbake hadde kameraten min klart å slette alt gitt! :( hehe Jeg driv på rundt 35 % jeg nå...Fikk forresten Nissan Z Concept her igår...Går bra den vett :)

 

Tja...Ei litt krevende bane hehe:

Complex String

NISMO SKYLINE GT-R S-TUNE (R32,J) helt original,bare skiftet olje slik at den da har 423 bhp, den har 413 bhp før oljeskiftet trur jeg...:)

Tid: 4:51:853

 

Prøv på den du! ;)

 

Kjører du med original dekka?

Jeg har den bilen full trimma, men vet du hvor du vinner den? Kan ikke bilene bli dårligere enn normalt noen ganger hvis man tar av alle trim delene delene?? Da tenker jeg på clutch flywheel osv.

 

Edit: Kjørte bare 4.53.478 :( Ta og gi meg en rundetid på Laguna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du med original dekka?

Jeg har den bilen full trimma, men vet du hvor du vinner den? Kan ikke bilene bli dårligere enn normalt noen ganger hvis man tar av alle trim delene delene?? Da tenker jeg på clutch flywheel osv.

 

Edit: Kjørte bare 4.53.478 :( Ta og gi meg en rundetid på Laguna:)

 

Ja, kjørte med original dekkene..Alt på denne bilen er orignalt untatt olja som jeg skiftet...NISMO-Skylinen jeg kjørte vinner du på Nissan Skyline-løpet i Amateur ligaen...Du må kjøre alle tre løpene for å vinne en bil da...:)

 

Skal se om jeg får kjørt litt mer i morra trur jeg...Få til no bra rundetid på Laguna vettu ;) Det er ikke akkurat yndlingsbana mi men men...;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår