Gå til innhold

Seat Ibiza 98 mod prosjekt

Ranger emnet


golfnos

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg vært rundt og sett litt på styling med mer. ikke helt bestemt meg, men har bestilt rødt neon led kit og kjøpt øyelokk+ noe små ting til innvendig.

 

har også satt i røde dioder i instrumenter og knapper. bilder kommer av dette.

 

Står noe midlertidig stereo i bilen nå som det også kommer bilder av i morgen. må bare finne igjen kameraet!!

 

Sitter og blar i stylingkatalogen nå.. Mye tøft, men vet ikke helt enda hva det kommer til å bli..

 

Holder oppdatert her.

 

Svein doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei hei.. :)

 

Anlegget blir mest sansynlig fra Blaupunkt og Velocity.

 

Har gode kontakter igjennom jobb, så jeg får gode priser ;)

 

Har en kollega som har en Burning Desire 2, og den er RÅ!!!

 

Hadde tenkt meg en slik og en 12" Velocity subb, VPw300

 

denne er på 3600w max på 2 spoler, og veier 25kg!!!!!

 

Passer ypperlig med forsterkeren som leverer 4000w i 1 ohm, og subbene er dobbelt spolet 2*2ohm :)

 

Har Audiobank frontsett fra før som jeg er godt fornøyd med foreløpig chicken

 

 

Stylingen har jeg ikke bestemt meg helt for enda, men har bestilt en vinge.. hmm.. finner ikke bilde av den, men kommer om ca 2 uker, så jeg ser om jeg ikke kan grave frem litt info notin nok å gjøre på jobb også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var forresten og ribbet hele bilen i helgen, lyd dempet, skrudde paneler godt fast.

monterte midlertidig anlegg

Fjernet innmat i grill

lakkert og montert øyelokk

 

Skal sette i gitter i grillen når tempen kommer seg opp litt doh

 

Ellers har jeg bilder av det som er gjort,men får ikke lagt de ut!! kommer bare opp IMG og adressen..

 

har som dere ser lagt ut bilder før.. Noen som har en god server å anbefale??

 

Slow motion nå i kulda.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble litt lite lyd, så jeg monterte et fronsett i hattehylla også.modhattehylle.jpg[/img]

 

har planer om å lage ny hattehylle i glassfiber og lakkere, eller trekke i vinyl. blir nok lakk, og med istøpt hull til bagasjerommet.

 

Når jeg først drømmer om glassfiber vil jeg lage nytt deksel over motoren+ montere luftfilter kit og fjerne det originale luft filter huset.. det kommer vel etter hvert:

Mulig det blir høy glans polering av metall dekslene, eller cromming.. ikke sikker endaikkestoremotoren.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår