Gå til innhold

Hvit P10 med turbo merking og lufting i panser

TobyT

Anbefalte innlegg

P10Turbo:

har selv blitt lurt av bilen din... på vei til japse treffet for 2 år siden på våler...

" se der da karer, en kjedelig primera med stor eksos... vi viser han litt da... prøvde å kjøre forbi, men var noe som ikke stemte med bilen din fant vi ut... kikka nærmere på den da når vi kom på våler"

=) fikk respekt da =) hehe

Ja du er ikke den første som har lurt på hva som skjedde. Men den gang så var det ikke så mye og skryte av.

Motorrommet så helt bomba ut men det fungerte. Hadde aldri noe problem.

Men etter at jeg fikk bremset den skikkelig med datasprut så er det blitt en helt annen bil. Største problemet er helt klart greppet. Samma faen hva jeg gjør så spinner det. Det er ikke før 4 og 5gir at jeg får effekten ned på bakken. Må nok få tak i en diffbrems snart. Det var kjipt når jeg ikke og dra fra en kompis med 130hk mindre en meg, bare på grunn av hjulspinn på lavere gir. Han lå i ræva på meg over brua i asker mens jeg røykla brua istedet. Men morsomt er det. Ulv i fåreklær vettu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er ikke den første som har lurt på hva som skjedde. Men den gang så var det ikke så mye og skryte av.

Motorrommet så helt bomba ut men det fungerte. Hadde aldri noe problem.

Men etter at jeg fikk bremset den skikkelig med datasprut så er det blitt en helt annen bil. Største problemet er helt klart greppet. Samma faen hva jeg gjør så spinner det. Det er ikke før 4 og 5gir at jeg får effekten ned på bakken. Må nok få tak i en diffbrems snart. Det var kjipt når jeg ikke og dra fra en kompis med 130hk mindre en meg, bare på grunn av hjulspinn på lavere gir. Han lå i ræva på meg over brua i asker mens jeg røykla brua istedet. Men morsomt er det. Ulv i fåreklær vettu....

ja stussa noe jævlig =) motor rommet så så som så ut ja... men funka det er sikkert =)

bedre med rwd da =) mere feste osv =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider