Fridjow Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Da har jeg fått meg sommerens leketøy, e-30 325 90 mod gått 140 000km :) Litt kjedelig utseende messig foreløpig...og ikke helt flott i lakken, forige eier hadde gjort noen utbedringer på grunn av rust selv, ble ikke helt bra :rolleyes: Så svetter den litt, men det er vel ikke helt uvanlig for en 325. Men finishen er ikke helt pri, den skal brukes så det viktigste blir å ta den rusten som er. Og få gjort litt med understellet osv så den er litt mer egnet til sommeren. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Velkommen om bord sombrero Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Høres ut som en ideell bil... Stå på! thumpsup Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Gratulerer ! Hadde selv 325i med litt godsaker før, helt konge bil.... du kommer til å ha mye moro med den :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Skal godt gjøres å finne en med så lav KM.. Bilder? :) M-tech2 passer jo på past87 modellene.. ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Skal godt gjøres å finne en med så lav KM.. Bilder? :) M-tech2 passer jo på past87 modellene.. ;) Ikke trimmet senket stylet eller noe, jeg kjøpte den av en butikk som hadde tatt den i innbytte. Forrige eier var en famile far som hadde tatt den inn som flytte gods ifra sverige i 2000 tror jeg det var. Kun gått 6000 siste 2 åra. Har kun bilde ifra annonsen foreløpig. Det er litt små plukk med den, litt dårlig lakk jobb på begge bakskjermene,ene kanalen og bak baklysene. Så svetter den litt i forkant, får se om jeg bytter topp pakning etterhvert+overhale toppen.Sjekket olja og det var litt "majones" der, ikke sikker på om det kommer av lekkasjen eller at det ikke er byttet olje på to år :rolleyes: Første pri blir motoren, noen med erfaringer og innspill på området? Takk til dere andre forøvrig, fornøyd så langt :D Og utrolig deilig å være kvitt omegaen... Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Skal godt gjøres å finne en med så lav KM.. Bilder? :) M-tech2 passer jo på past87 modellene.. ;) å med det mener du? er det noe forskjell på karosseriet før og etter 87 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 å med det mener du? er det noe forskjell på karosseriet før og etter 87 da? Ja, på festing av fangerene, og litt i skjermkantene osv.. Mtech 1 er til biler før 87 og Mtech 2 til etter.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 å med det mener du? er det noe forskjell på karosseriet før og etter 87 da? Ja, bakskjermer, innfesting til lykter og fangere, og en god del mer. EDIT: Jonte tok meg visst på målstreken... Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 ok det viste jeg ikke. takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 ok det viste jeg ikke. takk for svar Litt OT: Er det bilen din du har i avataren? Tøff! Er det M20 med turbo? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Litt OT: Er det bilen din du har i avataren? Tøff! Er det M20 med turbo? hehe er ikke i nærheten av min bil. :) men tror jeg fant bilde her på forumet. var en svenske som eide den, over 800hk i den doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg