Gå til innhold

Rosa bmw i Larvik

Ranger emnet


turock

Anbefalte innlegg

Godt sagt! skjønner ikke hvorfor man ikke skal "ha lov" til å style bilen uten å ha flere hundre hester!? Greit nok at mange ikke liker utseendet på denne bilen, men å si at det ikke er greit pga det bare er en 316 er for dumt. Det er ikke alle som er like interessert i motor, men man kan ikke tvinge de til å kjøre rundt i biler som ser ut som vrak av den grunn. Bilen er spesiell og blir lakt merke til, sikkert det eieren vil. Om den var helt original i utseendet og hadde 300hk hadde ingen lagt merke til den før han grisekjørte. Er det en bedre måte å få oppmerksomhet på?

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt sagt! skjønner ikke hvorfor man ikke skal "ha lov" til å style bilen uten å ha flere hundre hester!? Greit nok at mange ikke liker utseendet på denne bilen, men å si at det ikke er greit pga det bare er en 316 er for dumt. Det er ikke alle som er like interessert i motor, men man kan ikke tvinge de til å kjøre rundt i biler som ser ut som vrak av den grunn. Bilen er spesiell og blir lakt merke til, sikkert det eieren vil. Om den var helt original i utseendet og hadde 300hk hadde ingen lagt merke til den før han grisekjørte. Er det en bedre måte å få oppmerksomhet på?

 

Jeg kunne ikke få sagt det bedre selv :peace:

Det er jo derfor man arrangerer People's Choice og andre styling-konkurranser, for å kåre den mest modererte/spesielle/fineste bilen estetisk sett, og da betyr motoreffekt null.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med og rakke ned på en bil med 1.6 liters motor?? er vel det du har i crx,n oxo??

Bilen er rosa ja.den har snørr på siden.

noen vil se "bra" ut andre vil kjøre fort. :titties:

 

er 1,6 i crx også.. men bmw 1,6 liter har 105 hester honda 1,6 har 130, bmw`n veier nok en 1600kg og hondan veier 850.. regn ut sjøl!

 

EDIT: for de som ikke kan regne betyr det at bmw`n har ca 15 kg per hestekraft og hondan har ca 6,5 kg per hest.. hvis det sier dere no.. det vil hvis man regner sånn ca på det at bmw`n måtte hatt 250 hester for å kjørt fra den(det her er regn regning og jeg vil ikke at folk skal henge seg opp i det)

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 1,6 i crx også.. men bmw 1,6 liter har 105 hester honda 1,6 har 130, bmw`n veier nok en 1600kg og hondan veier 850.. regn ut sjøl!

 

EDIT: for de som ikke kan regne betyr det at bmw`n har ca 15 kg per hestekraft og hondan har ca 6,5 kg per hest.. hvis det sier dere no.. det vil hvis man regner sånn ca på det at bmw`n måtte hatt 250 hester for å kjørt fra den(det her er regn regning og jeg vil ikke at folk skal henge seg opp i det)

 

Enig! ;)

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har hver sin smak... fjærna den grønne gørra og fått i en skikkelig motor så kunne jeg kjørt den =) hehe

 

sikkert mange som ikke ville kjørt en s13 f.eks heller pga vippelyktene osv? eller en crx for den saks skyld =)

 

alle har hver sin smak og det må respekteres... ikke vits å disse andres biler =)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 1,6 i crx også.. men bmw 1,6 liter har 105 hester honda 1,6 har 130, bmw`n veier nok en 1600kg og hondan veier 850.. regn ut sjøl!

 

EDIT: for de som ikke kan regne betyr det at bmw`n har ca 15 kg per hestekraft og hondan har ca 6,5 kg per hest.. hvis det sier dere no.. det vil hvis man regner sånn ca på det at bmw`n måtte hatt 250 hester for å kjørt fra den(det her er regn regning og jeg vil ikke at folk skal henge seg opp i det)

 

250 hk? jeg jeg holdt jo følge med den slitne 325i maskina som jeg hadde på cabn min jo =) bare du tok meg litt i akselerasjonen da =)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318is`n til kameraten min blei veid inn til over 1600 kg jaja.. riktignok med anlegg og styling og dritt.. men tviler på at den 316`n ikke har anlegg åsånt.. for å si det sånn...

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

250 hk? jeg jeg holdt jo følge med den slitne 325i maskina som jeg hadde på cabn min jo =) bare du tok meg litt i akselerasjonen da =)

 

jaja sier det vi ståle! :D men så har crx`n en teoretisk toppfart på 230 ellerno da.. ikke at jeg har testa det heller.. orker ikke dø i en bilkræsj eller bli ansvarlig for noen annens død! men vi får se til sommern da? mot den nye "friske" 325`n din? :D men hvis du sier at du drar meg over 130 ellerno så får det bare være.. jeg gidder ikke å kjøre fortere uansett, da slipper jeg bare gassen.. gidder ikke dø for å tøffe meg litt!!

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318is`n til kameraten min blei veid inn til over 1600 kg jaja.. riktignok med anlegg og styling og dritt.. men tviler på at den 316`n ikke har anlegg åsånt.. for å si det sånn...

 

Det må være satans mye anlegg i den bilen!

Samboerens E36 318iS veier 1240 kg.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja sier det vi ståle! :D men så har crx`n en teoretisk toppfart på 230 ellerno da.. ikke at jeg har testa det heller.. orker ikke dø i en bilkræsj eller bli ansvarlig for noen annens død! men vi får se til sommern da? mot den nye "friske" 325`n din? :D men hvis du sier at du drar meg over 130 ellerno så får det bare være.. jeg gidder ikke å kjøre fortere uansett, da slipper jeg bare gassen.. gidder ikke dø for å tøffe meg litt!!

 

316i veier 1250 utifra vognkortet, men det avviker alltid...

 

rad3on: du drar meg nok i starten... har ikke sagt noe annet jeg =)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FH motorsport.. du burde vite SÅPASS at vekt og lignende i vognkort pleier som regel å IKKE stemme i det hele tatt.. jaja som regel veier biler ENDEL mer enn det står i vognkortet.. bare ta bilen til dama på vekt :D

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FH motorsport.. du burde vite SÅPASS at vekt og lignende i vognkort pleier som regel å IKKE stemme i det hele tatt.. jaja som regel veier biler ENDEL mer enn det står i vognkortet.. bare ta bilen til dama på vekt :D

 

Øynene er til å lese med. Du må da vite såpass at jeg ikke skrev noe om vognkort.

 

Bilene ble veid med halvfull bensintank og reservehjul på min lokale NAF-vekt.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår