Gå til innhold

Rosa bmw i Larvik

Ranger emnet


turock

Anbefalte innlegg

syns faktisk den fargen var tøff.. fjern vinge og den grønne "pynten" og få lyspærer bak som er klare men lyser rødt... så kunne jeg faktisk tenkt meg den..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såvidt jeg har fått med meg er det en fyr fra Svarstad som har kjøpt den bilen! Motoren står vel ikke helt i stil med bilen desverre(316), men den skiller seg ut i all fall!!! :)

 

Bor han ikke i Siljan da?

Det gjør iaffal Lillesøstra... hehe :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne i helga... Kort og godt... Bilen vekker oppsikt!

 

At jeg ville hatt en slik bil med fire enderør bak og hele pakke er vel heller tvilsomt hvis jeg hadde en 316, og ikke noe som var en del vassere...

 

Kort og godt, dette ble en opphora tysker som ble helt forjævlig i mine øyne..

 

Men smak og behag! Props til de som valgte å bruke penger på dette!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk har forskjellig smak. Og fordi hvite blinklys, M3-fanger, M3-skjørter, M3-baklys, M3 ditt og M3 datt, lakkert i svart eller en annen typisk "tysk" farge ikke skiller seg ut all verden mer.

 

Kan ikke si bilen var pen, men hadde den vært stylet på den vanlige måten ville jo heller ingen laget et innlegg om den.

 

WORD! Helt enig... bilen i mine øyne er ihvertfall en bmw som skiller seg litt ut...men ser jo ut som noen har styla bilen i en dårlig heroin rus da sombrero

Også en 316 da... huff... men men.. vi er alle forskjellige

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er det som er DUM nok til å kjøre rundt i en ROSA 316 da?? da skal man bare kjøre rundt for å plukke opp 14isser da.. sikkert på at det lukter REKE av baksetet på den.. nei as.. man kan ikke gjøre sånt!!! offe..

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er det som er DUM nok til å kjøre rundt i en ROSA 316 da?? da skal man bare kjøre rundt for å plukke opp 14isser da.. sikkert på at det lukter REKE av baksetet på den.. nei as.. man kan ikke gjøre sånt!!! offe..

 

Jeg forstår ikke at verken '88 Honda crx 1,6 eller '87 Ford Sierra 2.0 is er noe bedre violin

 

Fei for deres egen dør først hellothere blah

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår